{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Forsikring på hund {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. smiley


Da jeg skal til at være hundeejer (jaaaaa! :)) så følger der jo nogle omkomstninger med, som fx hundeforsikring.

Jeg har kigget rundt på alle tænkelige forsikringsselskaber, og kom frem til at folks erfaringer nok er en god ide at høre.

Min hvalp, som jeg venter på at få hjem, skal bare forsikres med den lovpligtige, da han ikke skal udstilles.

Har i nogle gode eller dårlige erfaringer, så vil jeg gerne høre dem.
Og evt. hvad giver i for den årligt? smiley

Tusind tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring på hund
  • #2   10. mar 2013 Jeg har lige fået en ansvar og sygeforsikring hos alka. Den koster 2193kr om året.

    Der er en selvrisiko på 1086 kr med en dækning på 25.000 kr pr. sygeforløb.

    Jeg ved ikke hvor godt eller skidt det er smiley


  • #3   10. mar 2013 Jeg har min hundeansvar hos GF og det fungerer fint. Jeg giver 345,- årligt, men ved ikke om det kommer an på race og adresse, jeg har en Amstaff og bor på Nørrebro og har på fornemmelsen at det godt kan spille ind. men i hvert fald er det billigt. Det kan være at dit nuværende forsikringsselskab kan give dig en god pris, de plejer at være flexible hvis man samler alle sine forsikringer et sted...

  • #5   10. mar 2013 Jeg har Alm. Brand, jeg giver 1620 kr årligt for ansvar, udvidet ansvar og sygeforsikring smiley Der er selvrisiko på 300 kr og de dækker 80 % af dyrlægeudgifter hvis hunden bliver syg hvis man altså har sygeforsikring smiley

  • #6   10. mar 2013 Vi har også alm. brand, ligesom Camilla og Pluto, både med ansvar, udvidet ansvar og sygeforsikring.
    Alm. brand er den forsikring der dækker bedst i forhold til vores race, så det kan være værd at gennemlæse de forskellige policer og finde ud af hvilken forsikring der bedst dækker din race smiley


  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #7   10. mar 2013 Og alm. Brand dækker også hele hundens liv - der er nogle forsikringer der kun dækker til hunden bliver 8 år, det er ikke helt opti.
    der udover er det altså en rigtig go ide med en sygeforsikring også, plejer ikke og være den store forskel i pris på det der skal betales, men gør en stor forskel hvis hunden bliver syg ; )


  • #8   10. mar 2013 Tusind tak allesammen smiley

    Jeg har tænkt den også skal sygeforsikres. smiley

    Jeg glæder mig til at få min lille Chihuahua hjem smiley


    Og det virker som om alm brand er det bedste bud med hensyn til hund også, og det ville jo passe perfekt, for der er hesten også forsikret smiley


  • #10   10. mar 2013 *Krumme* - Tak for reminderen smiley


    Godt der er nogle som lige er søde at huske en på vigtige ting ! smiley


  • Tinna T
    Tinna T Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 4
    #11   13. mar 2013 Du kan også læse lidt om hundeforsikring her
    http://www.findforsikring.dk/Forsikringsbloggen/hundeforsikring

    Hvis du vil have en ny forsikring, så se om de ikk kan hjælpe dig inde på www.findforsikring.dk


Kommentér på:
Forsikring på hund

Annonce