894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hvorfor ingen pudler? :( Hvorfor ingen pudler? :(

Hej smiley
Ja jeg må da ærligt indrømme jeg er lidt skuffet over at pudler ikke er på listen over hunderacer? Jeg har lige oprettet min pudel herinde, men kunne ikke vælge pudel under race. Det synes jeg altså er for ringe. Kender da flere der har en pudel end fx. en afgansj mynde eller en chinese chrested smiley Er der en speciel grund til pudler ikke er på listen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor ingen pudler? :(
  • #1   11. mar 2013 Du skal gå ind og ændre den til en dværgpuddel...den står på listen

• #2   11. mar 2013 4 varianter smiley
    Toy, dværg, mellem og stor smiley

• #3   11. mar 2013 Ej omg. Hold kæft hvor er det pinligt haha smiley Tak for det smiley

• #4   11. mar 2013 Men uanset skal din under blanding af racer, for pudel er han ikke. Og som du selv skriver er der nok noget terrier i ham.
    Jeg synes mest af alt han minder om en Powder Puff smiley

• #5   11. mar 2013 Eeeeeehm. Det er jo stadig en pudel smiley Han er bare ikk raceren smiley Er det ikk ligemeget ? Eller

• #6   11. mar 2013 Jeg aner ikk hvordan en normal pudel ser ud har kun set dem uldne eller helt dresset up til show xD

• #7   11. mar 2013 Nej det er ikke stadig en pudel hvis der er andre racer i ham. Så er han en blandingshund.
    Ville være det samme som at kalde min Lilly for en Pekingeser og det er hun ikke smiley

Så din hund skal under blanding af racer smiley

• #8   11. mar 2013 En pudel har krøller. Det har din ikke smiley

• #9   11. mar 2013 Nååår.. Nogle af dem man ser til shows ser det bare ud som om de har glat hår men ja han har ikke rigtige krøller. smiley Synes gadekryds lyder meget bedre det må komme til debat hos admin smiley

• #10   11. mar 2013 Ej du har ret - han ligner faktisk de der powderpuff smiley

• #11   11. mar 2013 Den eneste grund til at deres pels kan klippes og se ud som på udstillinger er pga krøllerne smiley

Din minder utrolig meget om en Chinese Crested Powder Puff der har en mere glat pels, men stadig med en smule krøl smiley

Det er jo lige meget om det hedder blandingshund, gadekryds eller blanding af racer. Meningen er den samme - det er en kategori for hunde der er blandet af flere racer end én smiley

• #12   11. mar 2013 Er det ÉN hunderace der har fire navne smiley Ja det er jo også rigtigt men det lyder da så kedeligt hehe smiley Men der er godt nok mange finurlige blandinger rundt omkring man ser jo ikke så meget afvæksling i racerene hunde smiley

• #13   11. mar 2013 Hehe ja racen hedder Chinese Crested/Powder Puff og indeholder både hårløse og powder puffen. Herinde har man delt dem op, hvorfor ved jeg ikke smiley

I udlandet hedder racen blot Chinese Crested - men så kaldes den behåret variant stadig en Powder Puff, men det er samme race som de hårløse smiley

Kommentér på:
Hvorfor ingen pudler? :(

Annonce