{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

TRæning af hvalp i dag?? {{forumTopicSubject}}

I går aftalte jeg ellers lige med træner, at vi skulle komme op til hvalpetræning her i dag...Og så tonser sneen ned...Jeg er lidt bange for den lille helvedes hvalp, skal blive syg ......Hun skal blive langhåret, men lige nu har hun kun undertøjet på som jeg kalder det, de lange dækhår er jo ikke kommet ud endnu.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TRæning af hvalp i dag??
  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #1   13. mar 2013 Det tror jeg ikke du skal bekymre dig om. Til træning kommer den jo "på arbejde", den skal nok holde varmen.
    Bare sørg for at tørre den godt, når I kommer hjem, og så en lur i kurven/på tæppet smiley
    P.s hvorfor en det en helvedes hvalp?

• #2   13. mar 2013 Det er bare helvedes vapsen smiley den har damp Hihi god træning smiley

• #3   13. mar 2013 Det er jo kun 40 min - en time så afsted med den:)

• #4   13. mar 2013 Øv, altså... Troede lige jeg kunne snyde mig fri og få¨medhold i at blive væk...
    Vi var ved stranden i formiddags og det gik godt nok, men den var bare sååå våd helt ind til huden så er det godt med en brændeovn...

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #5   13. mar 2013 Nå en damp hvalp, jamen så er der jo endnu mere grund til at komme til træning, enjoy smiley

• #6   13. mar 2013 Det skal nok gå. Min stadig tyndpelsede hvalp, elsker at bruge tiden ude i haven. På nuværende tidspunkt leger hun rundt i sneen på halve time. Jeg holder bare øje med, at hun ikke lægger sig eller sætter sig derude smiley

• #7   13. mar 2013 Bare vi kunne blive enige hende og så jeg...Jeg mener jo, at sneen ikke skal spises, fordi så får hun endnu mere sprøjte pistol i r.... end hun har i forvejen...Hun mener at det er da lige det der er aller best ved sne...Den skal spises...Heldigvis har hun taget 1 kg på den uge hun nu har vælret her men hun mangler stadigvæk 3.5 kg i at have nórmalvægten.

• #8   13. mar 2013 Min synes også det er lidt spændende at spise det, men hun spiser ikke så meget, og hendes mave er ikke påvirket af det heldigvis.
    Held og lykke med "stop spisning af sne" og hvalpetræning smiley

Kommentér på:
TRæning af hvalp i dag??

Annonce