{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  loppemidler
  • #2   13. mar 2013 vi har brugt frontline et stykke tid, og jeg er ikke videre imponeret.. ikke længere ihvertfald.
    Vores ene hund, som er allergiker, reagerer så på frontline combo.

I gamle dage kunne man få noget som hed x-spot, det var latterligt billigt og virkede upåklageligt.

• #4   14. mar 2013 Vega slæbte en omgang lopper med hjem før jul, så der virkede Frontline i hvert fald ikke. Køber aldrig Frontline igen, det er filme mange penge for noget der ikke virker. Vi gik så over til bayvantic og der har intet været siden - også selvom hun havde fået "smittet" overboens hund, så der stadig var lopper på den og sikkert også i opgangen (og de er generelt meget sammen). Så det har i hvert fald virket smiley vi har så suppleret med capstar der dræber alle levende lopper og virker i 24 timer, og endnu en pillekur hvor hun skal have en om måneden i 6 mdr., der så også sørger for at der ikke kan komme æg og larver smiley

• #5   14. mar 2013 - vi har også prøvet Frontline mod myggestik (vi havde hende med til Sverige) men der havde det heller ingen effekt overhovedet.

• #6   14. mar 2013 jeg vil ihvertfald gerne prøve et andet mærke til pixlen.. spørgsmålet er vel så om jeg skal prøve advantage eller bayvantic.

• #7   14. mar 2013 aaaaah, det vidste jeg ikke.

Vores ene hund er jo allergiker, og tåler ikke frontline comboen, her slår hun ud... og lopperne går osse på ejeren, som ikke tåler loppebid.

• #8   14. mar 2013 hehe... pixel bryder sig ikke om seler. Jeg købte en til hende, da hun var mindre - og hun syntes den var belastende - hun er så nem nok i halsbånd.

Kommentér på:
loppemidler

Annonce