{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Kaster op.. {{forumTopicSubject}}

Hej:-)
Jeg har nu råfodret i halvanden to måneder nu, og Silja har taget så godt i mod det!
Hun elsker det, har aldrig set hende med så stor spiselyst før. Og derudover er hun blevet roligere, meget!
MEN.. Her inden for den sidste uge har hun kastet op, først lidt, og der tænkte jeg, jamen det er vel meget normalt de gør det en gang i mellem? Her i morges kastede hun op 3 gange.. Har prøvet at ringe til dyrlægen, de siger jeg skal skifte foder, for det "bras" er ikke godt til en hund fik jeg at vide.. Hmm nå. Prøvede igen for lidt siden, men nu har de pause.. Hun er frisk som hun nu er på råfodring, altså normal opførsel og hun drikker fint. Hun vil rigtig gerne lege og med ud og gå. Afføringen er normal..
Har I prøvet det her før? Det begyndte først rigtigt da jeg hentede mad til hende nede i Vojens i hundeparadiset.. Men det kan selvfølgelig også bare være et sammentræf smiley Jeg ville være ked af at gå over til tørkost igen, da hun virkelig stor trives på kød..
Mens jeg venter på at kunne få fat på en dyrlæge, så kunne det være rart at høre om I har prøvet noget lignende? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaster op..
Kommentér på:
Kaster op..

Annonce