{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

er han stadig syg {{forumTopicSubject}}

Hej

Min hvalp på næsten 11 uger har døjet med diarre siden tirsdag aften, onsdag morgen går vi over til kogt kylling og ris og fredag er vi ved dyrlægen og får et pulver der hedder Stabigel. Og det får han sammen med kylling og ris. I går fik han lidt af hans foder blandet i og nu er det en blandet landhandel der sker i nat var det så tyndt det der kom, men her til morgen var det meget hårdt, jeg gav ham kun foder her til morgen som han normal vil gøre alt for at få, men ikke i dag han spiser 1 og går væk og jeg tror bestemt ikke på han ikke er sulten. Skal jeg går tilbage til ris og kylling eller skal jeg kun give foder sammen med hans pulver ?? håber der er nogen der kender til det her

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er han stadig syg
  • #1   6. aug 2006 Hej Gitte. Fik du ikke at vide af dyrlægen, hvordan du skulle bruge pulveret ?

Da jeg fik Charlie, havde han også tynd mave.
    Han fik skånekost fra dyrlægen + pulver over ca 8-10 dage, hvorefter jeg gradvist 50 G dagligt, skiftede tilbage til hans normal foder.

Jeg kan godt se, at det nok er lidt vanskeligere ikke at lave et brat foderskifte, når du bruger kylling og ris.

Jeg ville ringe og spørge dyrlægen, hvordan du skal bruge det omtalte pulver, og hvad du skal give sammen med.

Ønsker jer god bedring.

• #2   6. aug 2006 Jeg fik kun pulver til 5 dage og jeg fortalte hvad jeg gav ham at spise, han sagde ikke andet end jeg skulle blande lidt af hans eget foder i. Da jeg fik ham for 14 dage siden var han vant til at få voksen foder og havde mange orm, jeg gik til dyrlægen 2 dage efter jeg fik ham så han kunne få en ormekur og jeg gik over på hvalpe foder og det gik hel galt med maven der

• #3   6. aug 2006 Hvad med A38 med hans pulver og lidt foder er det godt ?? ellers vil jeg købe en foder hos dyrlægen i morgen da det er nemmer at få ham til at spise sit eget foder igen

• #5   6. aug 2006 Øv gitte......hvor er det synd for den lille trold........du siger at han blev fodret med voksenfoder der hvor han kom fra.......kan det mon tænkes at hans mave er helt ødelagt ?......har du fortalt dyrlægen det ?....altså det med voksenfodret.....

Jeg ved godt han er lille, men kunne man ikke faste 24 timer.....for at give maven ro og så starte op på skånekost derefter ?

• #6   6. aug 2006 Hej igen Gitte.
    Jeg ville bruge dyrlægens skånekost, (Eukanuba) for som du også selv siger, så er det meget nemmere at gå tilbage til hans eget foder igen bagefter. samtidigt med at han får de næringsstoffer han har brug for.

Jeg brugte også lidt A38 til lige at rører pulveret op i.

Jeg bruger kun tørkost til Charlie og han har aldrig fået andet, kommer heller ikke vand på.

Ikke dermed sagt at det er det mest rigtige, det er jo op til hver enkelt hundeejer selv, at afgøre hvordan de vil servere foderet for hunden.

Kommentér på:
er han stadig syg

Annonce