er han stadig syg {{forumTopicSubject}}
Hej
Min hvalp på næsten 11 uger har døjet med diarre siden tirsdag aften, onsdag morgen går vi over til kogt kylling og ris og fredag er vi ved dyrlægen og får et pulver der hedder Stabigel. Og det får han sammen med kylling og ris. I går fik han lidt af hans foder blandet i og nu er det en blandet landhandel der sker i nat var det så tyndt det der kom, men her til morgen var det meget hårdt, jeg gav ham kun foder her til morgen som han normal vil gøre alt for at få, men ikke i dag han spiser 1 og går væk og jeg tror bestemt ikke på han ikke er sulten. Skal jeg går tilbage til ris og kylling eller skal jeg kun give foder sammen med hans pulver ?? håber der er nogen der kender til det her
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Da jeg fik Charlie, havde han også tynd mave.
Han fik skånekost fra dyrlægen + pulver over ca 8-10 dage, hvorefter jeg gradvist 50 G dagligt, skiftede tilbage til hans normal foder.
Jeg kan godt se, at det nok er lidt vanskeligere ikke at lave et brat foderskifte, når du bruger kylling og ris.
Jeg ville ringe og spørge dyrlægen, hvordan du skal bruge det omtalte pulver, og hvad du skal give sammen med.
Ønsker jer god bedring.
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 119 Svar: 686
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 119 Svar: 686
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Jeg ved godt han er lille, men kunne man ikke faste 24 timer.....for at give maven ro og så starte op på skånekost derefter ?
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Jeg ville bruge dyrlægens skånekost, (Eukanuba) for som du også selv siger, så er det meget nemmere at gå tilbage til hans eget foder igen bagefter. samtidigt med at han får de næringsstoffer han har brug for.
Jeg brugte også lidt A38 til lige at rører pulveret op i.
Jeg bruger kun tørkost til Charlie og han har aldrig fået andet, kommer heller ikke vand på.
Ikke dermed sagt at det er det mest rigtige, det er jo op til hver enkelt hundeejer selv, at afgøre hvordan de vil servere foderet for hunden.
er han stadig syg