{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

han er fundet :) {{forumTopicSubject}}

hej alle

jeg havde oprettet dette emne med ikke ejerskiftet http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/543189-ikke_ejerskiftet

igår fik jeg en opringning fra ejer og han er nu fundet smiley hun blev ringet op fra dansk hunderegister så han måtte jo alligevel være skiftet derinde eller hun havde set forkert da hun skrev tilbage til mig..

grunden til at jeg ikke hørte mere var fordi de var sure på os.. tænkte bare WHAT..... han lider af slem hofte dysplasi og de har kostet mange penge på ham og deres dyrlæge sagde det burde vi vide da vi solgte ham... øøøøh jeg var et stort spørgsmålstegn.. intet har vist tegn på det ved os.. han sprang over alle stakitter og gik på eventyr og var ikke halt eller noget.. vi byggede ovenpå stakit for at han blev inde.. hoppede op i seng og møbler som det passede ham... hun sagde han er meget madglad og det kunne jeg kun give ret i .. da de kom hjem med ham vejede han 7.3 kg... et år efter 13.6 kg og så kom problemerne for alvor... nu kender jeg ikke så meget til hofte dysplasi men burde han så ikke også have haft problemer ved os... vi får tilsendt billeder af ham en af dagene og de vil komme og besøge os med ham.. han husker stadig tiden med vores datter da han går helt i selv sving hvis han hører små børn eller møder en barnevogn.. spændt på om han kan genkende os

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  han er fundet :)
Kommentér på:
han er fundet :)

Annonce