1.995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hunde tøj - bog Hunde tøj - bog

Hej smiley
jeg har ellers været meget stærkt modstander af man giver sin hund tøj på.
og det er jeg også stadig, men min hund kan lide og være pakket ind har vi fundet ud af.
men hold da kæf*** sådan noget hundetøj er dyrt!

er der nogen der kender nogle opskrifter på hundetøj?
gerne "ikke strik" da jeg simpelthen ikke kan strikke! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde tøj - bog
  • #1   23. mar 2013 jeg er også stor modstander af unødvendigt at klæde sin hund ud - men at holde den varm hvis den fryser, det synes jeg er en rigtig god ide. Det bedste dækken jeg har prøvet har klart været dem fra Hurtta. Desuden er blev meget glad for sig Back on Track dækken.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #2   23. mar 2013 Hvad for tøj skal det være?
    En ultra nem opskrift på "T-shirts/bluser" : køb nogle baby-bodystockings i de farver du vil bruge (20 kr i Kvickly) og sy dem om (pynt dem hvis du er til det : P ) - jeg lavede sådan to til Luna da hun var blevet syet i maven så hun slap for krave. Den ene lavede jeg på mindre end 5 minutter: den er virkelig grim - men virkede. Ved nr 2 havde jeg lidt mere tid ; )
    - der er billeder af hende med dem på i hendes galleri (anden linje: nr.1 er lilla, nr.2 er hvid)

• #3   23. mar 2013 Præcis! Det nemlig sådan en jeg også leder efter men da jeg så prisen på sådan en 599 i den lokale dyrhandel tænkte jeg bare fandme nej !
    Der må være andre alternative smiley

Mathilde pisse god idé den havde jeg aldrig tænkt på smiley !!!!!
    Men kommer til at tænke på det en han hund smiley

Men derfor kan jeg jo klippe i det og sy det smiley

• #4   23. mar 2013 Har også hurtta dækken,som jeg synes rigtig godt om.købt til 350,-kr på nettet.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#5   23. mar 2013 "Men kommer til at tænke på det en hand hund" - det forstår jeg ikke?
    når du syr sådan en om, bliver det jo bare til en ensfarvet T-shirt (bluse hvis du vælger langærmet) så er det jo bare om at finde et "mandig" mønster eller farve ; ) - og når man først har fundet fidusen - køb en til at prøve på - så tår det ingen tid med nr to.
    Og hvis det "bare" skal være et tyndt dækken, kan bodystockings også bruges, de er endnu nemmere at lave : )

• #6   23. mar 2013 Min mobil fuckede lige op mente selvfølgelig han er en han hund smiley
    Men ja det rigtig det du siger havde ikke lige tænkt at Boyd stok kunne bruges tak for råd smiley

Vil prøve at kigge på det der huttra også smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#7   24. mar 2013 Same same - var mere at jeg ikke forstod hvad foreskellen på han hund og tæve gjorde i dette spørgsmål : )
    hvis du vil se hvordan jeg gjorde ligger jeg gerne billeder op, du siger bare til.

• #8   24. mar 2013 Det vil jeg RIGTIG gerne se! :)!!!

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#9   24. mar 2013 Det er ultra simpelt : )

1. Du tager en body i en størrelse der passer (Luna bruger 56 - 0 måneder).

2. Giv hunden den købte body på, på vrangen og så får du en ide om hvad der skal væk; alt det overskydende stof der hænger under hundens mave.

3. Det gør du ved at tage sikkerhedsnåle (så hunden ikke stikker sig når den skal af) og sætte dem langs maven så bodyen passer på hundes størrelse.

4. Så tager du den af og gir den (bodyen ikke hunden) en tur på symaskinen langs nålene og klipper så det overflødige stof af.

Du kan, som jeg, vælge ikke at sy den til hele vejen op i halsen (der skal jo være plads til hovedet kan komme igennem og at trække vejret). jeg beholdte bare den kant der var i halsen på bodyen og klippede den efterfølgende op og bandt knude på.

Jeg skulle jo bruge den som dragt, så jeg beholdte trykknapperne, og lavede hul til halen. Den var altid knappet, undtagen når vi var ude og lufte dem. Den er dog ikke lukket på billederne - der var jo ikke grund til at pine hunden for meget ; )

Hvis du vil lave en t-shirt, måler du jo bare af hvor lang du vil have den, og klipper bunden med knapperne af. Du kan lave "bunden" af tshirten som du lyster; enten 1 cm ekstra længde, så du kan bukke den op eller lave løbegang til en snor/bånd/elastik, eller frynser ... eller noget meget mere mandigt ; )

Billederne er taget hurtigt, og bodyen er ikke blevet vasket siden den blev brugt, så den er ikke helt hvid længere : P
    Første billede af bodyen; den rigtige vej og på vrangen

profilbillede
  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#10   24. mar 2013 Med Luna i den : )

profilbillede
  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#11   24. mar 2013 Og lige et hvor man kan se hvor forvirret hun er over alt ståhejet med bodyen - men dyrk lige de flotte vinterstøvler ; )

profilbillede
  • #12   25. mar 2013 Hvor det altså bare skide godt fundet på smiley det må jeg sige! Og hvor er Luna en lækker mås! smiley
    Det der må bare prøves i ferien smiley
    Har i øvrigt lige shoppet lidt tøj fra ebay ..
    De sidste par gange jeg har handlet derinde fra Kina har det været fin nok
    Ellers overlever jeg nok de 15 kr jeg brugte på en bi dragt og et par strømper smiley !!
    Men pisse smart med det du har lavet sådan skal jeg også lige have dyrket og ikke mindre den ligner jo en bette baby nuuuurh solgt !!!!
    smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#13   25. mar 2013 Hæhæ : ) tak! Min hjerne får de beste ideer når den er lidt presset ; ) Hvis man vælger en hvid eller hvidstribet body, kan man jo altid tegne et billede på ryggen, skrive noget, eller sy noget andet stof på- der er mange muligheder.
    Tak, synes også selv hun er alt for lækker, den bedste model man kunne tænke sig - når hun altså sidder stille ; ) Hun får sådan nogle flotte lange ben når hun har dragten på men den minder mig lidt for meget om da hun var syg. Måske jeg skulle lave, en ny "frisk" en til hende.

Kommentér på:
Hunde tøj - bog

Annonce