{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

puha livet som hund er hårdt {{forumTopicSubject}}

Haii alle i herlige hunde:-D

Hvad har i lavet i dag?

Jeg har en mor der siger vi skal fra kageform til topform - hvad pokker snakker hun om? Jeg spiser ikke kage og jeg er i hundeform, bedre form kommer man da ikke i!
Men når jeg prøver at tigge en lækker haps af det mor spiser, så får jeg bare en gulerod.. Jeg er sikker på hun snyder mig og selv spiser alt det lækre.
Nå men ikke nok med det, vi skal også løbe tidligt om morgenen og sommetider hvis det kun er en kort tur, så skal vi også løbe om aftenen. Puha det er hårdt at komme ud af det der kageform åbenbart. Gad vide hvor længe det her skal stå på - ved i det?

Jeg er så træt nu, kan snart ikke holde øjnene åbne. Gab


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha livet som hund er hårdt
  • #1   25. mar 2013 Sødt(;hehe

  • #2   25. mar 2013 Jeg har været en uartig pige, og har væltet mors vinglas. Shh jeg gemmer mig

    profilbillede
  • #3   25. mar 2013 Fodbold hunden: jeg siger ikk noget, kan du ikk bare gøre som om glasset væltede helt af sig selv? Men super godt gemmested du har fundet

  • #4   25. mar 2013 Jo sagde os det ik var mig, men de troede ikke på mig smiley

  • #5   25. mar 2013 Årh nogle gange er de mennesker bare så dumme:-(
    Min mor blev også sur på mig engang, bare fordi hendes taske med make-up var havnet i min kurv og var gået i stykker.. Ved virkelig ikk hvordan det var sket:-/


  • #6   25. mar 2013 Hver eftermiddag havner toilet papiret ud over hele gangen... Men jeg tror nu bare det flyver:-o

  • #7   25. mar 2013 Jeg tror du har ret! Det sker også her, jeg tror virkelig alle de der mennesketing er ude på at vi skal have ballade

  • #8   25. mar 2013 Ja og grene os

    profilbillede
  • #9   25. mar 2013 *billede fra sidste år

  • #10   25. mar 2013 Årh din stakkel, hva skete der med dig?:-(

  • #11   25. mar 2013 Jeg kom vidst lidt til at løbe ind i en gren...

  • #12   25. mar 2013 Auv:-/ er du kommet helt ovenpå igen?

  • #13   25. mar 2013 Ja, vi har indtaget den lange del af sofaen smiley Og mor er blevet forvist til den korte del smiley

    Sådan skal det bare gøres smiley


    profilbillede
  • #14   26. mar 2013 Ja jeg er nu blevet så stor og tyk at jeg ikke ORKER at rykke mig fra gulvet og alligevel slæber min mor mig med på gåture! Jeg tror ikke hun har nogen ide om hvordan det er at have vapser i mavsen!! Det eneste jeg vil er at spise og sove, nåår ja og så også hive mors tøj ud af vaskekurven og ligge sammen med det - det er der vel ikke noget at sige til?

    profilbillede
  • #15   26. mar 2013 Love is like war: årh det ser hyggeligt ud, jeg flyder os ud i hele sofaen, jeg synes ikke mor har fortjent at ligge her;-)

    Maria d: nøj en mavse du skal slæbe rundt på, din mor burde da bære dig rundt:-o
    Jeg troede jeg sku have små vapser for noget tid siden, men mor sagde jeg var tosset og der kom heller ikk nogen:-( hvornår skal du ha vapser?


  • #16   26. mar 2013 Vi har været på besøg hos svigerfamilien som har en sheltie på 1½ med krudt i røven, så sådan ser det ud når man er hjemme igen og gået kold i kurven efter en masse leg og tumlen i haven - han har lagt sådan nok den sidste time, og bare sovet tungt smiley



    profilbillede
  • #17   26. mar 2013 Ej hvor tarveligt at du så ikke fik nogen! Mor slæbte mig med til dyrlægen og så fil jeg gel på maven og noget mærkeligt udstyr? Min mor var helt oppe at køre og sagde der var 3 vapser, men jeg synes altså ikke jeg kunne se noget på skærmen - dog sparker de som bare pokker og mor bliver VED med at holde mig på maven for at mærke dem - drøn irriterende!!
    Mor har gjort den helt store fødestue klar og siger at hvalpene skal komme allerede i næste uge - jeg glæder mig til at de kommer ud


  • #18   26. mar 2013 Karina
    GENIALT billede smiley


  • #19   26. mar 2013 Nåe det lille pus - han er da gået helt kold. Grin

  • #20   26. mar 2013 Jah var det ikke bare uretfærdigt? Jeg havde endda gjort kurven klar til dem og øvede mig i at passe på dem, øvede mig virkelig meget på mit legetøj. Men så tog mor det fra mig og sagde jeg var tosset og skulle blive normal:-(
    Årh glæder du dig ikke bare så meget til de kommer ud ? Så slipper du også for at blive mærket på maven hele tiden;-)


  • #21   26. mar 2013 haha ja han sover virkelig tungt, og han reagerede ikke engang da han blev spurgt om vi skulle ud og gå - normalt hopper og springer han rundt når han bliver spurgt om det smiley

  • #22   26. mar 2013 Jo jeg glæder mig! Mor er helt oppe at køre - hun et super tosset og har hvalpe kuller tror jeg

  • #23   26. mar 2013 Jeg har været ude og lege i sneen i dag og skyndte mig hjem i seng ( mors seng) men hun er ikke glad for at sengen lugter af våd vovse...... så blev sendt ud på min madras i stedet..... men hun blev go igen og gav mig svinekam og kartofler til aften. I dag er min mor syg så jeg ligger i sengen og passer på hende.

    profilbillede
  • #24   26. mar 2013 Karina - GAGnam'fan: hehe hvor godt, der er rigtig en der har fået brugt alt energi:) Zika har overskud på energikontoen her til morgen, hun deler gerne lidt ud:)

    Maria D: ihh bare min mor da osse havde det, men havde hun bestemt ikke da jeg havde..hmm øv.. hun har godt nok sagt jeg skal ha en lillebror med tiden, men det gider jeg ikke.. jeg vil ha mine egne vapser, ikke sådan en dum en jeg skal dele min moar med smiley men hun siger jeg ikk må.. håber du fåer nogle søde vapser - du viser da billeder når de kommer ikk?? :O)

    Nala min eneste ene. . årrh det lyder som en god dag du har haft:D uhmm go mad - jeg ELLLLLLSKER mad, mor siger der ikke er nogen forbindelse mellem min hjerne og mave - hvad mener hun??? bare fordi jeg ALDRIG kan få nok mad:) hihi
    ihh det ser ellers super hyggeligt ud med dyner og bamser, godt du må ligge og passe hende i dag - go bedring med din mor:)


  • #25   26. mar 2013 Selvfølgelig, mor har sagt hun også vil oprette sådan en fødselstråd, hun er godt nok tosset engang imellem smiley

  • #26   26. mar 2013 de der menneske-mødre der, de er lidt gak gak;)
    jeg plejer kigge på min mor med store tilbedende øjne, så hun tror jeg sys hun er så klog og fantastisk, men jeg tænker faktisk at hun er lidt småtosset ;P shhhhh


  • #27   26. mar 2013 Min mor siger jeg skal ud og lege med min allerbedste ven i eftermiddag.... selv om hun har det skidt i dag. Og nu har jeg lige fået tørpiller med steg... nu vil jeg bare kravle op i mors sofa og passe på hende OG drikke af hendes varme mælk med honning når hun kigger væk hihi.... håber alle i andre får en fantastisk dag

  • #28   26. mar 2013 Nala min eneste ene. . nøøj en hyggelig dag du får og uhm go mad.. jeg måtte nøjes med tørpiller og lakseolie til morgenmad.. hmm kan du ikk lærer min mor at lave bedre mad til mig?? (bare fordi hun skal ud af kage formen kan jeg jo godt leve godt)


  • #29   26. mar 2013 Vax2011: nøøøj det ser hyggeligt ud.. elsker også bare at lege med pinde??
    hmm øv med de mennesker når de bliver uvenner - min mor og far er også blevet uvenner, så vi bor ikke sammen mere:( jeg savner min far, kan ikke rigtig forstå vi ikke ses hele tiden mere.. jeg krydser poter får jeres mor og moster bliver venner igen, så i alle kan lege og snakke


  • #30   26. mar 2013 Du ska bare lære din mor at hvis du får 100g kød skal i gå 2km eller lege aktivt i 30min.det har min mor fået atvide af min dr.dyr og jeg er i super fin form............ også selv om jeg er et dovendyr... jeg får også en håndværker hver morgen når mor kommer hjem fra job hun er bager på flextid. Og bagefter går vi en lang morgentur.

    Men lige nu sover jeg rævesøvn.


    profilbillede
  • #31   26. mar 2013 nøøøøøøøøj det vil jeg lære min moar, så kan vi kombinere god mad til mig, med hendes ud af kage-formen periode.. total win-win:D
    øhhhj tusing tak, nu skal jeg bare lige banker det ind i mors hoved, måske en klikker vil hjælpe;)
    øj du får lækre ting, min morgen hapser var ...... en GULEROD:O ligner jeg en hest???

    det ser hyggeligt ud.. jeg har sendt moar på arbejde og styrer hele hytten nu;P


  • #32   26. mar 2013 Vax2011: puha jeg heller ikke så glad for sådan nogle vilde børn, jeg synes de er uhyggelige.. Det sådan nogle for små mennekser der alligevel er total vilde og larmende:/
    årh det er godt at du har det bedre nu:D jah tyggeben de gør enhver dag meget bedre!!
    nej de mennesker er ikke nemme, de sku opdrages bedre!


  • #34   26. mar 2013 Isabelle m: nuuurij det ser lækkert ud, jeg har desværre ikke en terasse jeg lige kan ligge og dase på, men sådan en ønsker jeg mig når vi engang skal flytte:D det ser så hyggeligt ud og jeg elsker at sidde ud med næsen li i vejret og få alle duftene blæst li i næsen:D
    de mennesker de fryser altid, de sku overveje at få en ordentlig pels, som os andre..

    en slidt kamel?? jeg synes nu du ser ud til at være en rigtig flot hund:)

    Vax2011: jaaah det hvide der drysser ned, det elsker jeg osse,, har du prøvet på at fange dem allesammen?? det godt nok svært - men viiildt sjovt:D
    og så når der ligger meget, så åbner jeg munder og løber.. når jeg så tager hovedet op, så min mund fyldt med det - så står jeg og sprutter til det er ude.. menneskerne siger jeg er underlig.. hih


  • #35   26. mar 2013 Jeg blev lidt træt, af at have drønet rundt i haven smiley så findes der ikke noget bedre end at putte med storebror



    profilbillede
  • #36   26. mar 2013 Min mor har sagt at jeg altså ikke kan være i min stol smiley

    Før


    profilbillede
  • #37   26. mar 2013 Efter


    profilbillede
  • #39   26. mar 2013 Fodbold hunden: nøj den stol er da vist krympet i vask - hihi super billede altså:-)

    Vax2011 jeg væltede engang min mor:-/ nøj hun blev ikk glad. Hun havde en brækket arm og så kom jeg til at løbe alt hvad jeg kunne ind i hende og hoppede samtidig, jeg ville jo bare vise hvor glad jeg var for hende. Men hun landede altså li på gipsarmen:-( siden har jeg leget sne skovl og fangeleg, så kommer ingen galt afsted.
    Ej så kan det være du får sådan en sej trøje og holde varmen med. Jeg sys det seje, tør bare ikk selv gå med dem:-(

    Isabelle m: hmm nej en kanel sys jeg bestemt ikke du ligner. Tror du ikk din mor skak have tjekket øjne? Hihi der da noget galt i hvert fald. Ej du ser da flot ud, hmm siger din mor du er i kage-form? For så kan du låne min mor, hun er helt vild med det der slankekur:-/ men jeg sys nu du er flot:-D og du har godt nok en lækker have. Jeg elsker at rulle rundt i sandkasser:-D


  • #40   26. mar 2013 Jeg lånte mors hovedpude i nat, så hun måtte tage en af pyntepuderne.. Jeg er efterhånden blevet ret god til at tage hovedpuden mens hun lige børster tænder

    profilbillede
Kommentér på:
puha livet som hund er hårdt

Annonce