{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Puha livet er hårdt {{forumTopicSubject}}

*Suk*

Synes lige jeg har brug for lidt luft.

Jeg har i de sidste 3 mrd været meget syg. Det startede med ryg smerter, og nu er det i fødder, ankler, knæ, hofter, hænder og i nakken. Jeg er begyndt at få knuder i nogen led. Jeg har rendt til læge millinoer af gange, Og får hver gang at vide, at jdet er min psyke, der spiller mig et pus. Og ja har en psykisk dianogse, men det kan da få pokker ikke give knuder i led. Min almene tilstand begynder også at dale. Jeg er evig træt, da jeg ikke sover for smerter, har tabt syv kg, tørre øjne, feber indimellem., bliver let forpustet. Der sker så meget med mine krop at jeg ikke kan hitte rede i det mere. Og jeg begynder at få de vildste svimmelheds anfald, hvor jeg bare ligger og kaster op af smerte. Jeg har været ved vagtlæge med et af disse anfald, men de griner bare. Jeg fejler ikke noget men hvis jeg har så ondt som jeg siger så kan jeg da godt få noget morfin. Det har tre læger ville udskrive til mig, men har sagt nej da jeg ikke kan tåle det. Har gjort min læge opmærksom på at vi har maserer af gigt og bindevævssygdomme i familien, men det afviser hun blankt og siger at det er mit smertefilter i hjernen der er gået i stykke. Men efterhånden bliver hun træt af at have mig rendene, så får en henvisning til en reumatolog. Han kan så først tage mig i december men det ville jeg ikke vente på at jeg er så dårlig, så ringer til ham og han lover at jeg kan komme ind på et afbud. Det blev i går, og det tog ham en halv time at finde udad at jeg har gigt, og muligvis en bindevævssygdom, men det kan han ikke udtale sig om før blodprøverne kommer retur. De prøver min læge har taget var overhovedet ikke realavante. Så har fået taget 10 glas i dag. Så nu sker der endelig noget, så var lettet over at der endelig var en der tog mig seriøs.

Men læsset er virkelig væltet i dag, men kære faster ligger for døden. Hun lider af en sjælden bindevævsygdom, og hun kan hendes krop ikke mere. Hun har kæmpet en brag kamp, men nu er det kun et spørgsmål om timer, hendes krop er begyndt at stoppe med at fungere. Jeg må ikke sige farvel til hende, da hendes mand har ønsket at det kun er dem der skal være hos hende. Det respektere jeg selvfølgelig, men det bliver en hård proces når man ikke får lov til at sige farvel.

Kan snart ikke klare at miste flere. Har både mistet min far og min storebror. Og jeg er trods alt kun 28. Så nu sidder jeg her og nærmeste panikker over om det er det sammen jeg fejler. Ved godt man ikke må tænke sådan, men det er godt nok en off day, :O((


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha livet er hårdt
  • #1   27. okt 2011 Trøste krammer til dig... Ved slet ikke hvad jeg ellers skal sige, håber de finder ud af hvad du fejler, så du snart kan få en behandling.

  • #2   27. okt 2011 Pyha... Det er da også noget af en omgang!

    Jeg håber du finder en løsning, så du evt. kan medicineres.


  • #3   27. okt 2011 Puuha og ØV for et lortesystem vi har???
    Tænk at lægerne bare kan bruge dig som kastebold og så ikke engang finde ud af at tjekke dig ordentligt? ØV!
    Jeg synes også bare jeg er til "samtaler" hos min lægen som egentlig ikke gør noget! Hvis man endelig ligger for døden kan de til nøds tage en blodprøve (ej selvfølgelig ikke, men sådan føltes det!!)
    Så nu har vi skiftet læge - jeg er super ked af din situation og håber du får det bedre!
    Har selv mistet rigtig mange personer i mit liv og det er sgu lige hårdt hver gang - men man kommer igennem det og bliver bare bekræftet i at man skal huske at sætte pris på dem man har! smiley
    Al held og lykke til dig
    og knus herfra!


  • #4   27. okt 2011 Christina.... Mange tak :O) Ja det håber jeg også, men tror jeg er i gode hænder nu. Går bare lidt i panik over det med min faster i dag.

  • #5   27. okt 2011 Trine L Tak håber også på det bedste :O)

  • #6   27. okt 2011 Maria D: Jeg har altid været kasterbold, og der er næsten aldrig nogen der tror på mig. Har haft en del læger. Men det var dejlig at ham jeg var ved i går var så seriøs. :O)

    Er sætter pris på alt det jeg har - vi har kun hinanden til låns. Men tak for dit indlæg det varmer :O)


  • #7   27. okt 2011 Nogle læger tager virkelig ikke en seriøst, når man skal tages seriøs.

    Sidste december, fik jeg akut ondt i brystet, ringede til vagtlægen, men de sagde jeg skulle se om det blev værre.
    jeg tog så til egen læge hvor jeg blev kontrolleret.

    fik tager nogle prøver, og det viste sig at jeg havde betændelse i hjertesækken.

    jeg tog så til vagtlægen et bag dage efter, en helt anden læge en dem jeg havde været hos.
    Hun skrev direkte til min læge og meget surt til hende, hvordan hun kunne sende en patient hjem der havde så stort et infektions tal i kroppen.
    ens normale ligger under 5, men fik var på over 100.

    Havde samme problem da jeg havde nyresten gik med smerter i flere uger. før de indlagde mig.
    har skam ville skifte læge men inden tager nogle ind.

    så forstår dig virkelig godt. min far måtte og skifte læge før de undersøgte ham for gigt.

    virkelig en hår om gang du er igennem, håber virkelig det bedste for dig.


  • #8   27. okt 2011 Og lige endnu et møgfald:

    Folk der ikke fejler en skid kan fandeme godt få hjælp.
    min faster er verdens største hypokonder, selv hendes gamle mor ryster på hoved af hende.

    hun snyder systemet for så mange ting


  • #9   27. okt 2011 Signe:

    Ja fy for pokker de skulle skamme sig. Synes efterhånden det er en kedelig tendens. Men skal være så ufattelig stærk, selv når man er svageste, det er ikke fair.



  • #10   27. okt 2011 Christina D

    Synes du skal bede om en henvisning til en smerteklinik, her kan du ihvertfald få hjælp til din smerter, og de kan også hjælpe dig videre i systemet, jeg blev henvist til dem efter en operation hvor den opererende læge sagde jeg havde "ondt i musklerne", det viste sig at være en nerveskade jeg er blevet påført under operationen.
    Du skal bare klø på, du skal ikke finde dig i noget, hovedet op, og kæmp, du får desværre ikke hjælp i systemet hvis du ikke presser på, har du brug for en sludder så send besked privat og jeg sender dig mit nr. Er selv sygmeldt på 2. år, så kender turen, har desværre også en skodlæge.


Kommentér på:
Puha livet er hårdt

Annonce