{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HAPS! - sagde den lille hund...
  • #1   31. mar 2013 Sikke et dejligt ben smiley det var Nok ventetiden værd smiley

    Vi har været på familiebesøg, hvor vi har gået en 3 timer lang tur i skoven smiley Lady har nydt det til fulde, og er nu SÅ træt smiley hun tager sig en god lur smiley


    profilbillede
  • #2   31. mar 2013 Uffe har nydt det gode vejr udenfor sammen med sin far..
    Jeg har været til min kære Bedste's fødselsdag, hun blev 86 år idag..



  • #3   31. mar 2013 Vi har også været en tyr i Tyskland og gået et 18 timer gammelt spor
    http://youtu.be/sgWfsEeO9T0


  • #4   31. mar 2013 Hundenørd - årh man kan altså også nemt få mange timer til at gå i skoven! Det er dejligt med trætte og glade hunde bagefter smiley

    Betina - tillykke til din bedstemor smiley det er da også en enormt flot alder!

    Pia - ej, hvor spændende! Hundenæser er altså fantastiske smiley


  • #5   31. mar 2013 Tak tak, og Jeps det er det, Bedstefar blir 80 til August..
    Meeeen hun er nu ikk meget optimistisk mere, til jul mente hun ikk hun var her til denne jul vi kommer til.. Så nyder tiden med hende så længe jeg kan, er rosinen i pølse-enden af en flok på 8 børnebørn og er af hendes førstefødte, så er Bedste's lille pige..


  • #6   31. mar 2013 Vi har nydt påsken ved en tur langs kanalen, med den lille ny og Sylvie, begge hunde nød det i fulde drag og vi fik trænet koncentrere dig om os når der kom cykler, og fodgængere forbi, og det klarede den lille bare SÅ flot, så jeg er en stolt hundemor når jeg kigger på mine to små pels klumper smiley Ellers har vi ikke lavet så meget bare leget og været ude ,hvad føles som en million, gange fordi han hele tiden skal tisse den bette hehe.. Men det er nu hyggeligt med en hvalp i hjemmet igen smiley

Kommentér på:
HAPS! - sagde den lille hund...

Annonce