Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbagevendende blæresten
  • #1   5. apr 2013 Har i lavet om på kost og andre ting der kan forebygge?

• Mille I
    Mille I Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   5. apr 2013 Ja det har vi, hun har været på diæt siden forrige operation. Det skal lige siges det er en pomeranian, kun 4 år smiley

• #3   6. apr 2013 Hvad symptomer har blæresten ?

• #4   6. apr 2013 Har du fået stenene sendt til lab. Undersøgelse for at konstatrere hvilke slags sten deter?

• #5   6. apr 2013 Hej Mille min hund fik blæresten, da den ca 1 1/2 år. Han var rigtig syg og vi var ved at miste ham. Heldigvis gik det godt. Han blev opereret og fjernet stenene. Efterfølgende fik vi at vide, at han resten af sit liv skulle være på medicinsk foder. Nu kommer han fra Grønland og var bestemt ikke spor tilfreds med udviklingen på foderfronten. Han spiste næsten ingenting. Så blev jeg anbefalet Barf, og det forsøgte jeg så med. Det har han været på lige siden. Han har aldrig haft optræk til blæresten igen og nu bliver han 8 år. Måske er det en mulighed at prøve med Barf.

• #6   6. apr 2013 Har også hørt at mange af den slags problemer kan forværres af en kost med for megen protein ... og har lært fornylig at i råt kød er der mlm 15-25 % protein, hvorimod mang tørkost produkter ligger højere ...

Skotter har også tendens til de problemer, så jeg fodrer meget (ikke udelukkende) meget råt ..

• Mille I
    Mille I Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   6. apr 2013 Tak for jeres svar. Hun får RC urinary s/o, Stenene er sendt til undersøgelse. Det eneste dyrkningen på urinen viste, var blod, ellers var alt som det skulle være, årh hvor er det frustrende smiley

• #8   6. apr 2013 Husk at vand er extremt viktigt. Så giv hunden gerne extra vand i maden. Og sørg for at hun får tisse mange gange om dagen, så at urinet ikke når at blive for koncentreret.

• #9   6. apr 2013 Så burde i prøve eucanubas, vores dyrlæge sagde dengang vores kat fik det at vi først prøvede med RC og hvis ikke det virkede havde de et alternativ med eucanuba:) får den masser af væske? Det kan også have en smule at sige, god bedring:) og skyllede de blærern igennem flere gange for at sikre sig ALT var væk?

• #10   14. apr 2013 Vi er i samme situation, dog gik der 6 måneder efter operationen at det var helt galt igen. Hun får kun RC urinary s/o men det har ikke den ønskede virkning. Der er desværre nogle hunde der bliver ved, og hvor mange gange er rimeligt at operere?

Kommentér på:
Tilbagevendende blæresten

Annonce