854 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hun skal have alt med udenfor! Hun skal have alt med udenfor!

Hejsa alle med-hundeejere smiley

Min lille golden, Mocca har fået en vane med at skulle have alt, hun får med ud i haven - det er lige fra kødben til legetøj - alt.

Nogen der ved, hvorfor hun har den trang? Vi tager ikke tingene fra hende eller noget.

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun skal have alt med udenfor!
  • #1   6. apr 2013 Hun kan lide sine ting - og hun kan lide at være udenfor smiley
    - Hun samler bare goderne =)

• #2   6. apr 2013 Sådan nogle perioder har min rotte og så. jeg har en lille flettet kurv til hendes legesager m.m. som står ved siden af hendes kurv. Den bliver tømt engang imellem, hvor der skal ud i haven, i stuen eller et helt tredje sted hen.. Og når det er flyttet, skal det "ryddes" op igen smiley

• #3   6. apr 2013 Du har lige beskrevet min schæfer:) tror ikke nødvendigvis det har noget med racer at gøre...
    Men giver Nina ret, hun er glad for sine ting, og glad for haven:) hun hygger sikkert helt vildt med det:)

• #4   6. apr 2013 Det gør min ene Schæfertæve os.
    Hun løber ind og tager alt legetøjet med ud i haven.

Igår kom min familie på besøg og det første de sagde var : "Hvorfor har du en strømpe derovre på græsplænen?"

Jeg kiggede og jo der lå ganske rigtigt en brugt sok på plænen. Sagde med det samme, "Spørg Zenta ;)"

Kommentér på:
Hun skal have alt med udenfor!

Annonce