{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

På springtur... {{forumTopicSubject}}

Blev vækket ca. kl. 8 her i dag af min fastnet tlf. som ellers aldrig ringer andet end når folk vil sælge et eller andet, så jegf er lige ved ikke at tage den...
Men hgeldigvis så snupper jeg den, og til min store overraskelse og skræk, er det min genbo som spør om jeg mangler mine schæferhunde....ØHHH, det tror jeg ikke jeg gør, fordi de er lukket ud i min flugtsikre have...Men jeg kommer lynhurtig i tøjet og kommer ud, og hvem står der er griner flabet til mig??? det gør 4 meget forpustede men glade hunde...Genboen fortalte at han troede han så syner, da han førts så en hale som han kort overvejede om kunne være ræven, men farven var jo forkert, så kom der pludselig en hel schæfer i spurt forbi vinduet, så en til, og til sidst hvalpen fra helvede...
Men hvordan var de kommet ud...Jo da den store port stod piv åben
Men hvem eller hvordan det melder historien intet om...Inde fra er den fuldstændig umulig for hundene at lukke op..
Så mit bud er er et fjols har lukket den op, og fået sit livs forskrækkelse, da de 4 hunde er strømmet ud i hovedet på vedkommenbde...
Men gisp, tænk hvis de var kommet ud i vejen for en bil...
Det var så dejligt at de var i samlet trop, også den lille hvalp på nu 3 mdr.
Men hvor så de dog glade ud
Genboen skal have en god flaske


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På springtur...
Kommentér på:
På springtur...

Annonce