{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Springtur {{forumTopicSubject}}



--------------------------------------------------------------------------------

Hej Allesammen


Ja så har Lærken været på spring tur.

En af vores venner fik lige lukket hende ud og væk var hun og det gik stærkt.


Først op af jordvejen mod landevejen. Mig bag efter i bil.

Så tog hun den ind over naboens mark og ind i mose området.

Mig bag efter i kortebukser og klipklapper. Ja væk det var hun.

Jeg hørte så nogle kreatur begynde at brøle mig mig efter lyden og fandt også en stor mark hvor de gik. Tro mig mose områderne er våde i øjeblikket

Jeg syntes så at jeg kunne se at hun lå på den anden side af marken, så jeg fandt heldigvis et led i nærheden så mig ind over marken. Ja hvad tror i så lige der kom imod mig?? selvføgelig en stor Herford tyr.

Nu ved jeg jo godt at man ikke skal begynde at løbe Så jeg begyndet at gå ligeså langsomt baglæns og fik så rulledet mig næsten under tråden igen tro mig der var masse af strøm i de tråde.

Ja den vej skulle jeg jo så ikke igen, så mig tilbage efter bilen og så tog jeg den ind gennem skoven i og ud til det område jeg mente hun var i .

Jeg vaddede så igennem krat og brandnæller mm. men jeg var kommet for langt frem så tilbage til bilen og den anden vej igen. En gang mere igennem brændnæller og des lige og pludselig kunne jeg høre hende puste. Og hvad var der så mellem os ?? jo jo en mindre å og et strømhegn. Nå jeg tænkte hvad du er jo godt pladdert til nu så mig igennem åen rullede mig under strømhegnet og kom ind til hende hvor hun lå. Tror i så hun ville rejse sig næ hæ hun var i chock over de stød hun havde fået og skulle ingen steder. Ja og så lige pludselig kom tyren igen denne gang med hele sit harrem dag efter sig. Ja dum som jeg er havde jeg jo ikke fået taget en snor med og lærken skulle stadig ingen steder Nå af med bh og så prøvede jeg at trække hende i den.
Hun var bare ikke til at trække en tomme. Så jeg måtte til sidst gå og håbe at hun selv kom efter mig for tyreren så ikke glad ud for at havde fået gæster på hans enemærke. Først da en af køerne var helt hende at snuse til Lærken fandt hun ud af at det nok var mere sikkert at følge efter sin mor tyren var gået efter mig og jeg måtte igen rulle under hegnet av for S:::: jeg hader strøm. Nå jeg fandt en tyk gren og kunne så få lokket Lærken ud da jeg løftede tråden og tyren var efter hende. Vi tog så turen tilbage gennem å og brændnæller og fandt så også bilen igen.

Så jeg tror ikker at Lærken skal ud på egen hånd merer lige nu ligger hun og gnaver i et stor okseben så jeg tror hun leger at det er den dumme tyr. HI HI

Ja jeg har jo så været i bad tøjet er i vaskemaskinen sammen med klipklapperne så nu sidder jeg og håber på at der er nogle som har et godt råd mod brændnæller for både mine arme og ben koger snart over.

Ja det er så hvad jeg har fået en lørdag eftermiddag til at gå med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springtur
Kommentér på:
Springtur

Annonce