Hvad spiser hunden i naturligt - naturlig fodring Hvad spiser hunden i naturligt - naturlig fodring
Hej alle sammen!
Jeg er ny i hunde-fodre-verden(men er dog ret godt inde i naturligt hestefoder), og nu har jeg altså sat mig i hovedet at vores familie hund(labrador, 4 år) skal have nået ordentligt fodre. Nået naturligt fodre - det hun er skabt til at spise.
Men så er det at spørgsmålet spreder sig: hvad spiser hunden i naturen? Spiser den udelukkende kød(og hvilken slags), spiser den fisk, spiser den grønsager, frugter og bær?
Jeg tænker at den på ingen måde spiser kornprodukter, og derfor heller ikke skal have det til hverdag, men hvad er for- og imod kornprodukter?
Og har i nogle mærker med hundefodre i anbefaler?
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.081
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 41 Svar: 159
Lige hvad du søger nemlig barf
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 242 Svar: 15.314
Så en kost af rådt, rester, tørfoder etc. burde hunden kunne trives på. Det er hvad min får anyway :o)
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
Men jeg er nysgerrig om, hvad en vild hest spiser? Hvad fodrer man sådan en med "naturligt?" Mest græs?
- Får den så slet ikke noget korn?
Ja, jeg blev bare nysgerrig, en hest spiser havre har jeg hørt *GG*
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.145
Jeg læste bord, som blod og tænkte WHAAATTTT!!!!
okt 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 490
Jeg fodre selv med Wolfsblut købt på www.healthfood24.com
har lige købt to sække af wild pacific varianten hjem, og håber det vil gøre noget godt for Goofys pels.
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 289
Man fodre en hest mest naturligt ved at give den koncentrerede vitaminer ( da vores heste jo er hegnet ind kan de ikke komme ud at finde urter osv ) og så fri stråfoder ( hø )
Hvis hesten så mangler huld derudover finder man et foder med minimal stivelse og sukker
Men ja.. til hunde er det vel en blanding af kød, ben og godt tørfoder ( med et stort kødindhold, minus korn og kunstig fremstillet ting )
Hvad spiser hunden i naturligt - naturlig fodring