3.432 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvad spiser hunden i naturligt - naturlig fodring Hvad spiser hunden i naturligt - naturlig fodring

Hej alle sammen! smiley

Jeg er ny i hunde-fodre-verden(men er dog ret godt inde i naturligt hestefoder), og nu har jeg altså sat mig i hovedet at vores familie hund(labrador, 4 år) skal have nået ordentligt fodre. Nået naturligt fodre - det hun er skabt til at spise.

Men så er det at spørgsmålet spreder sig: hvad spiser hunden i naturen? Spiser den udelukkende kød(og hvilken slags), spiser den fisk, spiser den grønsager, frugter og bær?

Jeg tænker at den på ingen måde spiser kornprodukter, og derfor heller ikke skal have det til hverdag, men hvad er for- og imod kornprodukter?

Og har i nogle mærker med hundefodre i anbefaler?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad spiser hunden i naturligt - naturlig fodring
  • #2   13. apr 2013 Hmm.. Det er der godt nok mange meninger om.. Men jeg fodre med så meget kød som muligt, og uden korn:) jeg bruger Orijen og Acana:)

• #3   13. apr 2013 Rigtighundemad.dk

Lige hvad du søger nemlig barf

• #4   13. apr 2013 En hund i naturen spiser hvad den kan få bisserne i = den er omnivor

Så en kost af rådt, rester, tørfoder etc. burde hunden kunne trives på. Det er hvad min får anyway :o)

• #6   13. apr 2013 Findes der hunde i naturen? De eneste jeg kender til, som ligner de hunde vi har, er gadehunde.. Og de spiser vist bare hvad de kan finde... I skraldespandende smiley

Men jeg er nysgerrig om, hvad en vild hest spiser? Hvad fodrer man sådan en med "naturligt?" Mest græs?
    - Får den så slet ikke noget korn?

Ja, jeg blev bare nysgerrig, en hest spiser havre har jeg hørt *GG*

• #8   13. apr 2013 Linda: " at hundens fordøjelse faktisk er indrettet efter at leve delvist af rester fra vores bord".

Jeg læste bord, som blod og tænkte WHAAATTTT!!!! smiley

• #9   13. apr 2013 Hvis Goofy levede i "naturen" er jeg ret sikker på at han ikke ville tænke over om der er korn eller ej i en given fødekilde han ville støde på smiley Han står heller ikke tilbage for en lækker (gammel) pizzaskorpe, gamlen durum rulle eller hvad han ellers kunne støde på, på en af vores daglige gå-ture

Jeg fodre selv med Wolfsblut købt på www.healthfood24.com
    har lige købt to sække af wild pacific varianten hjem, og håber det vil gøre noget godt for Goofys pels.

• #10   13. apr 2013 Jeg er også kun inde i naturligt hestefoder.

Man fodre en hest mest naturligt ved at give den koncentrerede vitaminer ( da vores heste jo er hegnet ind kan de ikke komme ud at finde urter osv ) og så fri stråfoder ( hø )
    Hvis hesten så mangler huld derudover finder man et foder med minimal stivelse og sukker smiley dvs. roepiller eller fiberpiller f.eks. smiley

Men ja.. til hunde er det vel en blanding af kød, ben og godt tørfoder ( med et stort kødindhold, minus korn og kunstig fremstillet ting ) smiley

Kommentér på:
Hvad spiser hunden i naturligt - naturlig fodring

Annonce