2.931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

mystiske ting hunden spiser:-) mystiske ting hunden spiser:-)

Nu sad jeg lige og så den tråd med hunden der havde spist en tampon. (nej der skal ikke diskuteres herinde om Anita gør rigtig eller forkert) MEEEN min tråd går så ud på, hvad har jeres hunde spist af sjove ting og sager??
Balder: Spiste til nytår, meget konfetti, jeg kan sige jer, der var fest og farver i lorten 2 dage efter:-)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mystiske ting hunden spiser:-)
  • #1   7. jul 2011 Terkel har spist en brugt te pose... :S ... Den kom ud i hel tilstand, har jeg fået fortalt....

• #2   7. jul 2011 Der har sikkert også været noget dejligt smag i hehe

• #3   7. jul 2011 Cassius havde på en festival ædt en kæmpe stykke plastik. Det havde vi ikke opdaget, men det afslørede sig, da der lå denne 30 cm lange plastikpølse i haven nogle dage efter....

• #4   7. jul 2011 Det tror jeg på.. Vi nåede ik engang at opfatte han havde stjålet den før han havde slugt den....

Han har også haft ædt 5 af sine egne smertestillende piller, der var han noget sløv resten af dagen.. Som dyrlægen sagde: "Det eneste der vil være er at han vil være lidt træt, men han har ik ondt nogen steder... "... Hehe ...

Og 250 gr parmesanost.... Alt i fryseren.... Der er faktisk ik den ting min hund ik har forsøgt sig på .. hehe

• #5   7. jul 2011 haha:-)
    kender også en hvalp der spiste 15 kg. hvalpefoder mens ejeren var på arbejde, det kostede så også en udpumpning eller hvad man kalder det i dyre verdenen, da dyrlægen synes det var luige farligt nok, når det bliver større i maven.
    en anden hund jeg kender spiste 2 pinex og en p-pille. min veninde havde tømmermænd. hentede de nødvendige piller. så ville hun lige hente cola og chips, men vupti. så var pillerne ikke på bordet mere hehe

• #6   7. jul 2011 Tja, han har ikke ædt det vilde, men han åd alt fyldet i en bamse. Det kom også helt ud og jeg måtte stå og trække det ud af ham. Det var mærkeligt nok den eneste bamse, som han nogensinde har pelset...

• #7   7. jul 2011 Coffey har spist et brev Imodium-piller ......

Der var vel 4-5 tabletter i.... Så lærte vi DET!

• #8   7. jul 2011 Julie... Hahahahaha!! Kan lige se det for mig... Stakkels hund....

• #9   7. jul 2011 Lort på snor har vi også prøvet.. Cassius havde spist sådan en nylonsnor, man binder pakker med...

Den sad fast i numsen på den arme hund, så den skulle trækkes ud... Lille pus da...

Han lærte intet..

• #10   7. jul 2011 hvordan smagte terkels the

• #11   7. jul 2011 Hvor kan jeg hører at jeg er glad for at min hund kun spiser hvad hun får lov til, men mindre hun finder mus/museunger/muldvarpeunger så ryger de ned selvom jeg måske ikke lige syntes at hun skal spise dem. smiley

• #12   7. jul 2011 Har dog trukket græs ud af rumpen på min hund da hun i perioder vist overvejer at konventere til ko.

• #13   7. jul 2011 Alba har jo som sagt spist en tampon, en masse pinde (som skulle trækkes ud), en halv dyne (kostede en tur til dyrlægen så hun kunne brække tråde op). og ja... så har hun engang rykket 2 skiver spegepølse ud af hånden på min mor (behøver jeg at sige hun ikke er i køkkenet mere?)
    men ja det var vidst det...

• #14   7. jul 2011 Vimse han spiste engang en hel citron måne! xD
    Vi skulle ha gæster også kan min kæreste godt li citronmåne.. og da vi skal ud og tage imod gæsterne er alt parat på sofabordet..

Da vi kommer tilbage igen sidder hunden med gul glasur i hele skallen og logrer med halen smiley

• #15   7. jul 2011 Doggymom.. Haha ..Skal ik kunne sige det..

• #16   7. jul 2011 Ja min Jarna er vidst mester i det med at spise ting...
    Hun har spist ALT hvad der findes i skraldespanden, hvis hun kan komme til det, 400g toblerone, 200g alm chokolade (hun nakkede det oppe på mit skrivebord, fatter ikke hvordan hun har gjort det), ca. 5kg hundemad, da hun fandt ud af hvordan man vælter spanden, fire af mine p-piller (for satan da), pizza og diverse andre menneske-ting, som hun har kunnet tage fra bordet, det sekund vi kigger den anden vej... s:

• #17   7. jul 2011 Tulle hun elsker kanel gifler det fandt vi også ud af på den hårde måde... vi skulle have gæster og så havde jeg hældt to poser op i en skål.....
    vi skulle lige åbne døren og vips så var alle giflerne forsvundet ....
    tulle havde lagt sig i sin kurv og kunne slet ikke se hverken os eller skålen

• #18   7. jul 2011 et halvt kilo chokolade - og 1600 hos vagtdyrllægen..

plasticposer, snore, mit hår fra børsten og græs - som skal hives ud..

en halv pose kattemad - dyrlæge igen

sten - da hun var lille

-og ellers har hun fået gnasket sig igennem en del skraldeposer!

-det værste var dog for nogle år tilbage, hvor hun havde været i køleskabet og havde spist gigantiske mængder af mad...- Havde lige købt ind til hele ugen - hun spiste en pakke pølser, en stor leverpostej, 1 hel ost, peberfrugter, kiwier, smør, brød, og masser andet, jeg ikke kan huske.... Da jeg åbnede døren, så jeg et køkken, der var SMURT ind i hhv madrester, bræk og lort... Flere steder var låger og vægge decideret sprøjtemalet med diarre - og vovsen lå i sin kurv under bordet og brugte en pose ciabatta-boller som hovedpude -ganske vist er det ikke mystiske ting, hun har spist, men blot kæmpe mængder:-)

• #19   7. jul 2011 Når ja, og min Aifi spiser blade... >_<

• #20   7. jul 2011 Rie... Been there.. Det var bare fryseren... Suk!!

• #21   7. jul 2011 Rie: åh shit et synd. Sorry, men det er fandme sjovt!

• #22   7. jul 2011 Forresten så elsker tulle balloner når de er sprængt det opdagede vi dagen efter nytårs aften det var der hunde prut i alverdens fine farver

• #23   7. jul 2011 Thomsen har ikke rigtig spist noget alvorligt, men han har spist et par sider af en jumbobog, så spiser han grankogler (tror han er et egern) og så spiser han græs (måske er han en blanding mellem et egern og en ko smiley

• #25   7. jul 2011 Zenta var en bandit som lille.

Hun spiste en næsten tom sæk hundemad med 2-3 kg i, og en ny pose hundemad med 2 kg i, (OG ja jeg havde gemt det væk, den ene sæk i et skab og den anden OVENPÅ køleskab, spørg mig lige hvordan dyret fik adgang til det ?).
    Det var ikke samme dag, bare rolig smiley

Ringede til dyrlægen begge gange, dog begynde hunden at rå brække sig af sig selv mens jeg havde dyrlægen i telefonen. Dumme hund smiley

Og så har hun "ædt" et laminat gulv, hedder det ikke det ? Ikke ædt i den forstand, bare pillet det af mens jeg var på job. (Min far havde lige lagt det på weekenden inden).

Hun har os ligget og bidt i en stikkontakt/dåseting mens jeg var på job, så hun havde kortsluttet strømmen da jeg kom hjem. Dette er dog bare ikke sjovt da hun jo kunne have fået stød og/eller startet brand. (Tak Gud for at holde hånden over min dumme hund).

Og så det klassiske som sko osv. smiley

• #26   7. jul 2011 Ungernes farvekridt:-( Det var meget, øhh, farverigt, at samle op efter Charlie.. Og da han blev "klog" nok, til at skjule når han fik fat i farverne, så var han stadig afsløret når resterne kom ud, gg..

• #27   8. jul 2011 Puha, Capone har også spist lidt af hvert... Det sidste han spiste var en nylonstrømpe, eller bare et stykke af den.... Ellers har han spist papir, chokolade, indmad fra bamser, kattebæ, tamponer, og det var vist dét. :oP

• #28   9. jul 2011 sjovt ved jeg nu ikke om det er.

men molly havde haft fat i en dunk med kølervæske..

Kommentér på:
mystiske ting hunden spiser:-)

Annonce