{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Boxer menneskerne hidkaldes! :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle, det er ikke mig der skal have hund men min veninde, som er ved at se som om efter en bedste ven smiley

Hun har så fuldstændig forelsket sig i boxeren, som jeg normalt ikke bryder mig om, men nu er blevet intereserret i at undersøge lidt i smiley

Er der nogen der ved om det er en hund som kræver meget motion? smiley (kan holde til motion?)

Jeg ved godt jeg kan søge på nettet, men vil gerne høre det (direkte) fra nogen som selv har erfaringer med hunden smiley

PFH Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boxer menneskerne hidkaldes! :)
  • #1   15. apr 2013 Jeg vil råde jer til at læse alt hvad I kan om racen, det er en hund der kan kræve meget. Jeg ville aldrig vælge en boxer, hvis både min mand og jeg havde fuldtids arbejde..

http://www.boxer-klubben.dk/2012/race/default.asp

• #2   15. apr 2013 Vores boxer kræver meget, både motion og hjernearbejde, ellers bliver hun meget kreativ når hun er alene.

Det er efter min mening jordens dejligste race, men ikke en hund jeg ville vælge hvis jeg var første gangs hundeejer..

• #3   15. apr 2013 Hehe som sagt hende som søger arbejde.

Jeg mente nok det var en hund der krævede motion, og plads ikke mindst. Men hun er helt væk i den og hører ikke rigtig til fornuft....

Så nu søger jeg en masse info om den som jeg kan vise til hende ^^+ jeg blev selv lidt intra i at undersøge racen smiley

• #5   15. apr 2013 Forhør dig evt. hos Krumme, hun ved alt hvad der er værd at vide om racen..

http://www.hundegalleri.dk/bruger/1027-krumme

• #6   15. apr 2013 Ja eller Platugler smiley

• #7   15. apr 2013 Og så er der jo helbredet at tage højde for. HD, AD og spondylose er vidst de vigtigste sygdomme. Og det er ikke nok at forældrene er fundet fri , helt familien både bag ud og til siderne skal også bestå af overvejende raske hunde.

• #9   15. apr 2013 Nemlig Krumme, Emmi går med mig overalt. Det var virkelig noget jeg skulle vænne mig til.. Er jeg i bad ligger hun lige ufen for, på den anden side af bruseforhænget smiley

• #10   15. apr 2013 Hvis det er en boxer man vil have, skal man have sig en boxer. Der findes ingen anden race som den. Selvfølgelig kræver den motion og hjernegymnastik, men det gør alle andre hunde også. Det er en stor hund, og den vil gerne være tæt på sin familie, men jeg har 3 eksemplarer, og de 2 af dem køre ret højt træningsmæssigt, men herhjemme har der bare altid været konsekvens på at man slapper af inde, og ude giver man den gas..... Og så bliver der også givet gas ude... Men at det ikke er en førstegangs hund er jeg ikke enig i. Hvorfor skal man vælge noget andet hvis det er en boxer man vil have...

Det er en helt fantastisk hund, og ja den kan bestemt være relativ. Men hvis man får aktiveret den korrekt så vil hurtigt lære tænd/sluk... Det klart hvis man kaster bold med sin boxer 1 time inden man skal ud af døren så er den kørt op, men en gang foder på græsplænen efter lufttur, så vil de fleste slappe af...

• #11   15. apr 2013 Grunden til at jeg spørger lidt ind til er at hund på i et lille hus, med en lille have + hun er ikke den mest aktive person der findes, men det kan jo ændre sig hvis hun tager sig sammen.

Kan en boxer godt med andre hunde, den bliver ikke egenkønsaggressiv ? smiley

• #13   15. apr 2013 Får hun sig en boxer bliver hun nok tvunget til at være aktiv smiley

Vores leger meget inde, også selvom hun har været ude, det får hun lov til - selvfølgelig til en vis grænse.

Kommentér på:
Boxer menneskerne hidkaldes! :)

Annonce