{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

En uge med min hund {{forumTopicSubject}}

Er netop vend hjem efter en uge på farten med mine hunde. Og hold nu på en underholdende uge det har været med Salik.

Ugen har bl.a. stået på sommerhusferie hvor søde Salik på 0,5 milisekund fik smurt hele sommerhuset ind i lermudder (inklusiv senge, mødbler osv), besøg i hundeskov hvor Salik fik snuppet en hue af hovedet på en dame og fræset rundt i hele hundeskoven med den og besøg i en dyrepark hvor han fik væltet en af mine venner da min ven havde fået lov at holde Saliks snor i samme øjeblik en hare kom forbi.

I søndags var en en tur i Zoo og Salik elskede ALLE dyrene, især søløverne som han stod koncentreret og så på i 45 minutter. Der var kun ét dyr i hele zoo som han virkelig ikke kunne lide. Det var et stort sort, hvidt og brunt et med blå øjne som han blev nød til at gø af. Det hører dog med til historien at det var et spejl han gik forbi. Da vi kom hjem faldt Salik ikke uforståeligt i søvn med det samme. Men i stedet for de sædvanelige bjæf og løbebevægelser han laver når han drømmer, lavede han de fineste svømmebevægelser – så tror søløverne har gjort indtryk

Mandag stod den på LANG gåtur.Sallik kan næsten ikke vente og er meget optaget af at skulle lette ben og knapt så opmærksom på hvad – eller rettere hvem han letter ben på af. Det gik uheldigvis ud over min søster. Men af sted på tur kommer vi da. Hundene bliver sluppet fri og løber alle fint afsted på græsset – på nær Salik, som hopper ud i søen og svømmer rundt og har MEGET lidt lyst til at komme ind igen.
På vej hjem kommer vi forbi en fodboldtklub. Her stopper vi da Cleo er træt og vil op i sin taske. Pludselig hører vi et brøl og en masse som griner – vi vender os overrasket om og ser Salik som har fået presset hovedet og halvdelen af kroppen ind af et vindue på klem for at se hvem det da kan være som bader der inde. Heldigvis have de begloede fodboldspillere dog stor humoristiske sans. Og nu – ja lige nn ligger Salik i en dyb velfortjent søvn


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En uge med min hund
Kommentér på:
En uge med min hund

Annonce