850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ressourceforsvar Ressourceforsvar

Det kan jo have mange udtryk.

Lille Coffey havde fra han var ganske lille et udpræget ressourceforsvar, hvor han spruttede en del, hvis han synes vi kom for tæt på hans sager.

Han fik plads og vi fik opbygget et forhold til hinanden og nu er ressourceforsvaret lagt på hylden.
Tilbage er en lille leg, hvor man godt kan fornemme at han virkelig gerne vil have sine sager, men på den anden side godt ved, at når han giver dem fra sig, så bliver der udløst sjov og ballade....

Et lille klip af det tilbageværende ressourceforsvar smiley

http://www.hundegalleri.dk/video/diverse_hund/38137-ressourceforsvar

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ressourceforsvar
  • #2   18. apr 2013 Det synes han helt bestemt *GG*

Han har nu en kær facon at vise det på smiley

Men jeg er jo også hans Moaar.

• #4   18. apr 2013 Det kunne sagtens være min Nelly du både beskriver, og har filmet der:)

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #5   18. apr 2013 Haha.. Ja det ligner helt det Olivia gør. Hun tar legetøjet/pinden/tørfodderen fra et rum og så ligger hun sig helt tæt op ad en, og når man så kigger på hende så stivner hun - på den der måde som på videoen; "Kigger du på mig? det er min pind? du tar den ikke vel? Du må godt.. NEJ jeg ombestemte mig! Det' min!"

• #6   18. apr 2013 Coffey gør det der med stort set alt sit legetøj - og det har jo lidt forskellige former. Det hænder, at han nærmest må lægge sig på siden for at holde fast - og slemt er det, hvis der er tre eller flere ting i spil *GG*

Bedst synes han det er, når han kan have hele skidtet i munden, så er der sejrsrunde smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#7   18. apr 2013 Hæhæ. det er sjovt, for Olivia gør kun sådan med bamser og mad/tyggepinde. Og hun kan kun finde ud af det med en ting af gangen. Med bold har hun helt styr og kommer over og ligger den foran en og venter på man kaster. Og så har hun en and der fungerer lidt som et træk torv. Og så leger hun hule og jagter mus i vores dyner... det sidste er nogle gange lidt besværligt... ; )

• #8   18. apr 2013 Kramme kramme kramme, det er min ting smiley
    Syntes det ser sødt ud, så længe det er så roligt som det der.

Goofy forsvarer ikke sine ting overfor mennesker men gør det over for hunde. Ikke vand. Men guffer fra hånden og nogle enkelte højværdigs stykker legetøj eller friske kødben, deler han helst ikke. Og der går det desværre noget mere vildt for sig end hvad Coffey gør ud af det.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#9   19. apr 2013 Olivia gør det kun overfor os det der. Overfor andre hunde er hun helt bimmelim og de skal være glade for at hun lader dem bruge luften uden at kræve gebyr.. Vi fulgtes med hendes "bedste ven" på et offentligt hundeområde, og vennen gik åbenbart for tæt forbi et hunde-hul Olivia havde fundet (ja, fundet), og så sku Olivia lige fortælle hvem der var boss.. suk det må være trættende for hende at hun ikke kan slappe af når der er andre hunde..

Kommentér på:
Ressourceforsvar

Annonce