6.008 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Privat hundepasning Privat hundepasning

Hej.

Jeg leder efter Privat hundepasning - af flere omgange - da vi ofte rejser på 3-4 dags "ferier" og til tider i længere tid (1-2 uger).
Jeg har 2 skønne hunde: Hugo - Labrador på 2 år og Carla - Fransk bulldog på snart 3 år. De er bedste venner!
Vi har før haft hunde "privat" pasning i vores hjem - men dette var desværre ikke en god oplevelse.... så jeg søger én person der ELSKER hunde - da mine hunde betyder alt for mig!
Hver der er nogen der kender et godt sted eller én person der har lyst til at "flytte ind" i vore hjem - som vi kan stole på - så må i gerne sige til (-:

Tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Privat hundepasning
  • #2   19. apr 2013 Jeg passer sommetider her ved mig.
    Kender flere der gør det samme. Tror det er svært at finde nogen der har mulighed at rykke teltpælene op, og flytte et andet sted hen.
    Så skal I nok lede efter en ung eller ældre person ?

• #3   19. apr 2013 Jeg passer fast en Lab for en kollega og en FB for min veninde.... men ja det er hos mig selv.

Det ville være for besværligt andet grundet job og alm. hverdag.

Hvor i landet er det??

• #5   19. apr 2013 hvor er det henne i landet

• #7   19. apr 2013 Hehehehe... tror lige jeg skal give dem jeg passer hunde for, at det fremover koster 300 kr. pr døgn.. jeg gør det gratis, men gør det også fordi jeg elsker hundene og de gør min dag bedre smiley

Ellers enig med Birgitta.... når der er tale om "fremmede" hunde og pris for pasning af dem.

• #9   19. apr 2013 Hvor i landet?

• #11   20. apr 2013 Hold da op - mange svar og kommentar! Skønt (-:
    SELVFØLGELIG vil jeg betale for pasning! Jeg begavede også mine dejlige venner da de passede Carla og Hugo i 3 uger i december (-: De er jo mine "Små bedste venner" og jeg ønsker bare at de har det 100% godt! Og mit eneste krav er, at i elsker hunde... Og at de komme ud at gå deres daglige ture Og, at de bliver "nusset" lidt (-:
    Vi bor på Sjælland - Værløse.
    Mht pasning hos jer er det også helt fint - hvis de føler sig godt tilpas og trygge hos jer..... Men det er 2 meget nemme og meget kærlige hunde - så jeg har endnu ikke kendt til "dårlige episoder".
    Jeg betaler 300kr i døgnet.
    Skriv hvis i bor i nærheden - eller på Sjælland.
    Mange hilsner og tak for alle jeres svar!
    Jessie

• #12   20. apr 2013 Hej Jessie,
    Jeg bor i Værløse tæt på den gl. golfbane, hvordan er dine hunde med andre hunde?
    Skriv en pb hvis du har lyst til eventuelt at finde ud af noget pasning.

• #13   20. apr 2013 Er det Værløse nordsj. eller den anden Værløse du bor i, kommer jeg til at tænke på smiley

• Karina K
    Karina K Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 5
    #14   28. apr 2013 vi tilbyder pasning. Vi bor på en gård i Alsønderup ved Hillerød. vi har 15hektar land, 700 m ned til nærmeste trafikeret vej. kan komme ud hele dagen. vi har lidt får på gården og en tæve i forvejen (hvalp). selvføgelig masser af nus og kærlighed.

Kommentér på:
Privat hundepasning

Annonce