Privat hundepasning Privat hundepasning
Hej.
Jeg leder efter Privat hundepasning - af flere omgange - da vi ofte rejser på 3-4 dags "ferier" og til tider i længere tid (1-2 uger).
Jeg har 2 skønne hunde: Hugo - Labrador på 2 år og Carla - Fransk bulldog på snart 3 år. De er bedste venner!
Vi har før haft hunde "privat" pasning i vores hjem - men dette var desværre ikke en god oplevelse.... så jeg søger én person der ELSKER hunde - da mine hunde betyder alt for mig!
Hver der er nogen der kender et godt sted eller én person der har lyst til at "flytte ind" i vore hjem - som vi kan stole på - så må i gerne sige til (-:
Tak
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Kender flere der gør det samme. Tror det er svært at finde nogen der har mulighed at rykke teltpælene op, og flytte et andet sted hen.
Så skal I nok lede efter en ung eller ældre person ?
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.252
Det ville være for besværligt andet grundet job og alm. hverdag.
Hvor i landet er det??
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 83 Svar: 749
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.252
Ellers enig med Birgitta.... når der er tale om "fremmede" hunde og pris for pasning af dem.
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.977
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 3
SELVFØLGELIG vil jeg betale for pasning! Jeg begavede også mine dejlige venner da de passede Carla og Hugo i 3 uger i december (-: De er jo mine "Små bedste venner" og jeg ønsker bare at de har det 100% godt! Og mit eneste krav er, at i elsker hunde... Og at de komme ud at gå deres daglige ture Og, at de bliver "nusset" lidt (-:
Vi bor på Sjælland - Værløse.
Mht pasning hos jer er det også helt fint - hvis de føler sig godt tilpas og trygge hos jer..... Men det er 2 meget nemme og meget kærlige hunde - så jeg har endnu ikke kendt til "dårlige episoder".
Jeg betaler 300kr i døgnet.
Skriv hvis i bor i nærheden - eller på Sjælland.
Mange hilsner og tak for alle jeres svar!
Jessie
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
Jeg bor i Værløse tæt på den gl. golfbane, hvordan er dine hunde med andre hunde?
Skriv en pb hvis du har lyst til eventuelt at finde ud af noget pasning.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 5
Privat hundepasning