Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Privat hundepasning??
  • #1   21. apr 2012 Jeg har passet hunde privat i 9 år, og der er rigtig mange som er tilfredse med det.

Jeg ville også hellere vælge en privat end en pension - jeg har arbejdet på én, og det var ikke sådan nogle forhold jeg ville tilbyde min hund.
    Hos en privat er hunden jo i centrum, det er den ikke på en pension.

• #2   21. apr 2012 Jeg brugte hundesitter.dk flere gange... havde tre faste piger, som hjalp med Elmo.... og kun positiv erfaring, men jeg mødtes med dem alle inden... og valgte nogle fra pga mavefornemmelsen.. de tre faste var den største hjælp og kunne ikke have undværet dem.

• #3   21. apr 2012 Maja du og sitteren skal være opmærksom på at din forsikring ikke dækker evt. skader på sitterens ejendele.

• #4   21. apr 2012 vi har passet en hund i 14 dage, og der blev taget store hensyn til ham, han trivedes ret fint med det, men optimalt ville jeg gerne at det havde været mindre akut, så hundende kunne nå at mødes lidt flere gange end de gjorde, for det blev måske for stor en belatning for sasha.

men hvis du mødes med dem mange gange inden, og det er nogen der også brænder for det, eller som fx har passet hunde mange gange før og du kan få lov at ringe til andre "kunder" så ville jeg selv være mere tryg i hvert fald...

• #5   21. apr 2012 Jeg ville bare lige foreslå at du måske søger på hundesitter.dk, det er en smart side hvor man hurtigt og nemt kan finde en privat hundepasserl.
    Vi har selv benyttet os af det og har fundet en familie der nu er vores permanente pasningsfamilie som vi ringer til hver gang vi skal noget.
    Jeg gjorde det at jeg tog vores hund med ud til dem og var der sammen med ham i nogle timer, derefter kørte vi hjem og så kom jeg ud med ham næste dag hvor han blev en dag og da det gik fint kunne vi tage af sted i 3 uger uden nogen problemer for vores hund eller for familien.

• #6   21. apr 2012 Tak for alle jeres svar.

Hvad slags kontrakt bruger man?

Kommentér på:
Privat hundepasning??

Annonce