Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeskove i Jylland
  • #1   19. apr 2013 vi er nogle stykker der skal i frederikshåb hundeskov i aften smiley (efter aftensmad) smiley

• #2   19. apr 2013 Der er en i Fussingø, ved Randers smiley

• #3   19. apr 2013 Der er ved løsning

• #4   19. apr 2013 http://www.hundeskovene.dk/

• #6   19. apr 2013 Min yndlingshundeskov er Sjørup Plantage oppe omkring Viborg (selvom jeg bor på Amager) Den er kæmpestor!!

• #7   19. apr 2013 Kan man se om det kun er for små hunde

• #8   19. apr 2013 Solbjerg Hundeskov syd for Århus er min yndlings! Dog er der tendens til flest store hunde / brugshunde, knap så mange små. De fleste, der kommer, har - efter min opfattelse - godt styr på deres hunde.

• #9   19. apr 2013 kdm.
    Vil du gerne prøve en hundeskov for små hunde :o) Så må du sige til, hvis du finder en, for jeg synes overvejende, det er store hunde i de fleste hundeskove i midt-/østjylland pånær den der ligger i Århus ved Tivoli - der er mange små hunde.

• #10   19. apr 2013 Christina - ja er lidt bange for at møde en grande hund på den første tur??

• #11   19. apr 2013 Jeg må indrømme, at jeg synes at Solbjerg hundeskov slet ikke er noget. Det er kun en stor åben græsplæne med lidt træer for enden, og man kan ikke rigtig gå en ordentlig tur. Stedet er baseret på, at hundene bare render rundt mellem hinanden, man kan ikke bare gå en tur for sig selv med hundene løs, det er den alt for lilel til, man har ikke noget plads til sig selv,
    Jeg synes det er langt at køre helt fra Egtved og til Solbjerg for at komme i den hunde"skov" (for der er næsten ingen træer) må jeg indrømme.

• #12   19. apr 2013 Kennelmor:
    Ja, det er rigtigt, man ikke kan gå tur med den som sådan, det er egentlig mere en ''legeplads''. Men derimod har jeg aldrig haft nogen problemer derude med f.eks. agressive hunde eller ejere, der ikke kunne styre hunden.
    Der ligger en sø stortset på den anden side af vejen, og der kan man gå en tur med hunden inden/efter hundeskoven, det plejer vi at gøre - der kommer også enormt mange hunde, og nogle gange kan man finde nogen i hundeskoven at følges med...

• #13   19. apr 2013 Jeg bruger også Ebeltoft, tilst og mollerup hundeskove.
    Ebeltoft er der aldrig ret mange i, tit er der kun mig og det syntes jeg også er fedt.
    Tilst er lille men der er en lækker skov omkring hvor vi så også gerne går.
    Mollerup er lidt større og der er også en lækker lækker skov omkring. Der er både en indhegnet og en ikke indhegnet hundeskov.

Den eneste jeg gider køre langt for er den jyske skovhave. Der er masser af stier rundt og en sø de kan bade i. Syntes bare den er hyggelig smiley

• #14   19. apr 2013 Hvor ligger det henne

• #15   19. apr 2013 JAmen ved søen må hunden jo ikke gå løs?
    Jeg kommer ikk ei hundeskovene for at mine hunde kan rende i en klump med 10-15 andre hunde, for det gider de faktisk ikke - jeg vil gerne komme i en hundeskov for at jeg kan gå en god tur med mine hunde løbende løs - og det krav er der meget få hundeskove der kan leve op til.

Når man har "en flok" hunde hjemme, så har de faktisk ikke lyst eller behov for at spæne rundet med en masse frememde hunde - de har nok i sig selv - og derfor mangler der godt nok steder, hvor man med god samvittighed kan slippe sine hunde og gå sig en god og lang tur.

Og ang det at køre til Solbjerg fra Egtved, så spørger TS jo netop til et sted hun kan køre hen, også selvom det ligger lidt langt væk - og der siger jeg bare, at jeg synes Solbjerg hunde"skov" er spild af tid, så kan man ligeså godt tage ned på den lokale fodboldbane og lege med nogle hunde der - så sparer man da benzinen.

• #16   19. apr 2013 Hundeskov ved oksbøl kan helt klart anbefales smiley

• #17   19. apr 2013 He he.... Nu fandt jeg endelig ud af hvad TS betød.. men tak for jeres bud... Var faktisk i den ved Solbjerg forleden for første gang, og vil gi jer ret i at det ikke er den man går tur i.. men vi havde en rigtig god oplevelse og Joey legede med 6 store racer som han tumlede med... smiley
    Den ved Sjørup plantage ku jeg godt finde på at besøge... smiley nu må vi se hvor turen går til... Men i aften kommer vi til Frederikshåb.. smiley

• #18   19. apr 2013 Ulvedalen ved Karup er et godt bud.
    Sjørup er stor men Hundeskoven Kobbelhøje ved Struer er enorm og kan også godt anbefales.
    Hvinningdal Skov ved Silkeborg og Klosterlund, Bølling Sø kommer jeg gerne i.
    God tur :o)

• #19   19. apr 2013 TUSINDE tak for en fantastisk aften

• #20   21. apr 2013 Iligemåde Ilder-mor.... smiley det må vi gøre en anden gang.. smiley

Kommentér på:
Hundeskove i Jylland

Annonce