11.304 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hunde penis problemer Hunde penis problemer

Hej. Jeg adopterede tilbage i 2010 en spansk gadehund. Han havde lidt hudproblemer i starten, men det kom vi til bunds i. Lucas har i snart 2 år haft problemer med sin penis, den svulmer op, blir rød/blå/lilla og så ruller forhuden ned, og strammer rundt om penis, sådan så man ikke kan rulle forhuden op igen. Lucas blev tilset af dyrlæge og blev opereret for forhudsforsnævring for godt snart et år siden. Det har ikke hjulpet, synes nærmere det er blevet forværret. Nu er det blevet så slemt at hans penishoved hele tiden hænger ude og den vil ikke gå ned og ligge sig i forhuden.. Det er som om penis hæver op, og så ruller forhuden ind under sig selv, og sætter sig som en stram elastik der ikke kan rykkes på plads igen. Dette resulterer i at Lucas tisse stråle er som en vanfpistol der skyder 2 meter frem og han tisser på sig selv. Lægen siger han skal have endnu en operation, men når jeg læser symptomer på forhudsforsnævring så har Lucas ingen af dem, han har jo netop problemer med at få den hævede penis ned i forhuden, han har jo ingen problemer med at den ikk kan komme ud fra forhuden.. Han har fået små sår rundt om toppen af forhuden fordi den hele tiden ruller ned om penis, har fået udskrevet fuciderm salve, men synes bare det er så synd for ham. Har i nogle erfaringer om hunde og penis problemer? Jeg er 100 på at det IkKE er forhudsforsnævring.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde penis problemer
  • #1   19. apr 2013 Helt ærlig så skal du ihvertfald finde ud a hvad der er galt, hvis du ikke mener din dyrlæge har ret må du tag til en anden dyrlæge for at få en second opinion.. det sku for synd det der...
    Skynd dig til dyrlæge..!!

• #2   19. apr 2013 Aner ikke hvad det er, men jeg vil også klart få en anden dyrlæges mening, hvis du ikke tror på den nuværende.. Hurtigst muligt..
    Kunne forestille mig, at er ret smertefuldt for hunden..

• #3   19. apr 2013 Stakkels lille dreng!!
    Når du skriver at han svulmer, er det så svulmelegemerne? I fald kan det måske afhjælpe at han bliver kastreret, så han måske ikke går rundt og er så ophidset. jeg har intet belæg for at skrive dette, kun en forestilling. Måske han er kastreret?
    Jeg ville måske også vælge at konsultere en anden dyrlæge, hvis du selv følger at diagnosen er forkert. det er dig der kender de hund og ser ham til dagligt.
    Håber for jer at der hurtigst kommer en løsning for det er ikke holdbart.

• Julie D
    Julie D Tilmeldt:
    okt 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #4   13. okt 2021 Hej,
    Jeg ved dette er længe siden, men jeg har en hund med stort set samme problem - fandt du nogen løsning eller hvad endte det med?

Mvh
    Julie

Kommentér på:
Hunde penis problemer

Annonce