{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Min dreng er syg!! {{forumTopicSubject}}

Min hanhund zero, har nu været syg lidt over 14 dage! Han startede ud med at blive ret sløv, og hostede lidt. Vi tænkte at han havde fået kennelhoste igen. Men en uge senere blev det endnu værre!
Han hang op af mig konstant, er meget sløv, havde ikke den største appetit, har her de sidste 5 dage haft tynd slimet afføring, og haft feber. Jeg troede han måske var blevet ramt af hjerte/lungeorm, men var så til dyrlægen i mandags, og resultatet var heldigvis negativt.
Han fik også tjekket to knuder jeg fandt på ham, og der sagde dyrlægen, at hun fandt bakterier i, og at vi for det første skulle have ham på skånekost, så hans mave kunne komme i orden igen, så fik vi noget antibiotika med hjem, for hun håbede det ville hjælpe på knuderne. Knuderne er desværre ikke blevet bedre, og hans afføring er kun blevet værre! Han har stadig de andre symptomer, så vi skal til dyrlæge igen imorgen for at se om de så kan finde ud af, hvad det ellers kan være der gør han så sløj!
Så nu ville jeg høre, om der er nogen som har oplevet deres hund have det sådan, og om de måske kunne give et bud på det!?
Er bare så frustreret og ved ikke hvad jeg skal gøre! Det er bare så hårdt at se en så ellers glad og livlig hund, ændre sig på den måde!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min dreng er syg!!
Kommentér på:
Min dreng er syg!!

Annonce