851 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

foder til engelsk bulldog foder til engelsk bulldog

Hej hg.

ville høre om jer eb ejer hvad for noget foder i bruger?

har skiftet fra rc til kingsmore, men nu gider hun ikke og spise det.
skiftede til kingsmore for havde hørt godt om det til den race,

så hvad er jers erfæringer. har kiggede meget på nettet

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder til engelsk bulldog
  • #1   24. apr 2013 Hvad var årsagen til du valgte at gå væk fra RC ?
    Det var det foder jeg ville have foreslået - det er udviklet specielt til racen. Det er ikke supergodt, at skifte foder for tit i opvæksten, så jeg vil anbefale dig, at du ikke prøver for meget forskelligt smiley

• #2   24. apr 2013 Nej og det er bestemt ikke godt for en eb`s mave. grunden til at jeg skiftede var fordi der er korn i rc foder, og så fordi at man kunne slippe af med det ved hendes folder.
    Hun er blevet tjekket hos dyrlægen og øjenlægen, de sagde at alt var i orden på hende.

• #4   24. apr 2013 havde godt hørt om fromm eller teste of the wild, men det er bare det at det ikke er for godt at skifte for meget mellem forskellige fodertyper,

• #5   24. apr 2013 ja jeg blander det sammen med det gamle som jeg har smiley ¨

Så det er måske fromm som de fleste bruger ?

• #6   24. apr 2013 Jeg bruger råt til mine 2..
    De 2 opdrættere jeg snakker mest med bruger Taste of the Wild til deres..

• #7   24. apr 2013 okay mange tak for hjælpen smiley

• #8   28. apr 2013 Wolfsblut er også super godt foder - og der er flere varianter der ikke indholder korn. Det kan godt betale sig at købe det i Tyskland.... Jeg fodrer med Wild Pacific

• #11   29. apr 2013 Mine hunde har også altid fungeret godt med RC, da jeg brugte det. Jeg droppede RC for at BARFe - og da jeg stoppede med det, begyndte jeg så på WB, og det er Rosita rigtig glad for at spise og hun har fået super blød pels af det.

Kommentér på:
foder til engelsk bulldog

Annonce