1.402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Foder til am/ engelsk staff hvalp Foder til am/ engelsk staff hvalp

Mig og min kæreste har lige købt en blanding af amerikansk og engelsk staffordshire bullterrier. Den er dog meget tynd, da den har tabt sig af det foder den tidligere har fået. Hun er 6 mdr. gammel. Hvad kan i anbefale af kost til sådan en lille sag? Både nu, og når hun bliver større..
Har også hørt, at lige denne racer nemt får kornallergi? Er det noget vi skal tage højde for nu? Og er det okay at give hende tun og bananer en gang imellem?

På forhånd tak

Thania

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjerne 2 paller med tegl 1.000 kr.
  • Lampe blinker og kan ikke slukke 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til am/ engelsk staff hvalp
  • #1   10. aug 2009 Thania L

Køb et godt foder produkt: f.eks.

Royal canin
    Hills
    Eukanuba

Der er mange andre som jeg ikke lige kan navnet på.

Ja det er okey at give hunden lidt tun, men ikke så meget af gangen, der er mange tungmetaller i tun på dåse, det kan være skadeligt i for hunden i større mængder, bananer´ved jeg ikke så den kan jeg ikke svarer på.

• #2   10. aug 2009 Okay, mange tak smiley Det er også de mærker vi har kigget på, også noget der hedder proformance. smiley

• #3   11. aug 2009 Har selv haft en am staffordshire og han havde meget allergi. Tør kosten forværrede det. Vi kunne holde det næsten helt væk med barf mad og han elskede det. Jeg kan kun anbefale barf. Har også anbefalet det til andre med hunde med allergi og det har også virket på dem.

• #4   11. aug 2009 Ja men hun har ikke allergi, vi har bare hørt at korn allergi ligger meget til racen, og derfor ville vi høre om det var sandt og om det var noget vi skulle tage højde for allerede nu. med mennesker gør man det jo ikke før der er bevist allergi.

• Carlo K
    Carlo K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 158
    #5   12. aug 2009 Orijen er helt uden korn. Det er bedre at forebygge end helbrede.
    Acana har også varianter uden korn.
    Markus Muhle er baseret på majs så det kan ikke siges at være uden korn.

Der er rigtig mange bull racer der har allergi eller tendens til allergi.

RC, Hills og Eukanuba er også alle baseret på korn. Hold dig fra det.
    Banan er fint som mos i aktiveringslegetøj. De fleste hunde elsker det.

Kommentér på:
Foder til am/ engelsk staff hvalp

Annonce