940 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

P-Piller til hunde P-Piller til hunde

Er der nogen som har erfaring inden for dette,
nogle gode råd...situationen er: Min tæve kommer i løb inden året her er slut, hun går sammen med to hanhunde
som hun ikke er i familie med biologisk, men hun er kun 2 så det er for tidlig at få hvalpe på hende...
Vil gerne høre nogle ideer, råd og oplevelser med og omkring p-piller til hun hunden....???

På forhånd tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-Piller til hunde
  • #1   9. aug 2006 Er det fordi der skal gå en bestemt tid når hun er taget af sprøjten før hun kan få hvalpe? hvor længe virker den?

• #2   9. aug 2006 Marie har fuldstændig ret!

Kira røg ind med akut livstruende livmoderbetændelse, og her mente de, den var opstået så hurtigt og voldsomt netop på grund af en enkelt p-sprøjte.

Om det er rigtigt eller forkert skal jeg lade være usagt, men det er værd at vide, de måske ikke altid er harmløse!

• #3   9. aug 2006 vi har også haft ret dårlige erfaringer med P-spjøjten, vores gamel hund døde af en livmoderbetændelse som skyldes P-sprøjterne

• #4   9. aug 2006 tak for alle jeres råd, jeg vil ikke gøre min hund syg og jeg fylder hende meget nødigt med medikamenter hvis det kan undgåes, det lyder som om det noget farlig stads, vil høre min dyrelæge også inden jeg beslutter mig

Kommentér på:
P-Piller til hunde

Annonce