{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

løbetid --- depri {{forumTopicSubject}}

Tænk sig det mentale ændring kommer så hurtigt ... ipsen den glade lille prop, gang i gaden, damp-barnet, den legesyge og hende der vil være i haven konstant ... hende der elsker at lege med andre hunde ...

Vupti, løbetid torsdag ... total depression, ydmyg, ligger ,mest, leg No way ... pirrelig, og bare trist ....

Nu bliver der sparet sammen, når hun ikke skal avles på skal hun bare ikke være sådan 2 gange om året, og sidste gang tog det næsten 3 mdr inden hun var sit gamle legesyge, drillende jeg ....

Når man ved hvor glad og hvalpet hun er trods det hun bliver 2 år i næste måned, så er det så trist at se hende ligne en stor undskyldning for sig selv, og være energi forladt, når ellers vi kalder hende, den med Duracell batterierne fordi hun ellers ikke kan køres træt ... og så at der skal være 2x3 mdr hvor hun ikke er på toppen ....

Nova blev steriliseret for et år siden og har været i den dejligste balnce med sig selv siden, ikke de store og langvarige humørsving, som hun også led af .... egentlig fortryder jeg nu bare at Ipsen ikke blev det for et år siden da man jo siger at jo tidlligere det gøres jo større er de helbredsmæssige gevinster....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid --- depri
  • #1   12. maj 2013 Ja det lyder bestemt ikke rart..
    Nelly bliver falsk drægtig, og denne her gang meget hurtigere, end de to andre gange. Defor bliver der nu også sparet op, så Nelly kan blive steriliseret til sommer, imellem to løbetider, og så hurtigt som muligt. Det er slet ikke sjovt at se sin normalt overgearede og altid glade hund, blive så deprimeret og så ikke kunne gøre noget ved det.

• #2   12. maj 2013 @ C&N, nej og når nu ikke de skal avles på, så er der ingen grund til de skal udsættes for de mentale udsving ... det må jo også være belastende for dem ....selv om jeg godt ved de ikke sådan tænker det bevidst, men der må jo være ting i deres krop, ændringer de føler er ubehagelige når de lukker sådan ned, det gør en hund jo kun når ikke den har det godt ...

og den falske drægtighed må også være en hormonel belastning ...

• #3   12. maj 2013 Lige et sidespørgsnål: kan se du har trimme racer, hvordan har du oplevet pelsen efter sterilisation?

• #4   12. maj 2013 @ A-S . ikke store ændringer... hverken ved hende her eller den første jeg fik steriliseret for nogle år siden.

Hende her har fået en lidt større pels, kraftigere, men det er ikke til at sige om hun havde fået det allligevel ....og ikke noget særligt

Men har godt hørt nogen sige at det giver fx mere underuld, jeg bruger så noget der hedder en Coat King, ikke furminatoren ... den tynder jeg underulden med 1-2 gange mellem trimningerne

• #5   13. maj 2013 Ok, jeg har hørt at det kan blive umuligt at trimme efter sterilisation, fordi hårene ikke bliver løse...?
    Overvejer det nemlig selv på min kommende, lige præcs pga. de helbredsmæssige ting, men vil ikke gøre en så stor del af den liv smertefuldt som følge af det - altså trimningen... Syntes den er super svær..

• #6   13. maj 2013 @ a-s, har haft alle mine til proff trimmere, den ene har selv haft skotte opdræt, og de har aldrig sagt noget i den retning ...

• #7   13. maj 2013 Okay, dejligt at høre lidt forskellige erfaringer smiley

Kommentér på:
løbetid --- depri

Annonce