Fransk bulldog halter - hjælp! {{forumTopicSubject}}
Så skete uheldet - i fredags (middag) hoppede lille Carlo ned fra sofaen fordi han hørte hvad han troede var en pose med mad til ham. Behøver jeg sige at han ikke får lov til at komme i sofaen foreløbigt igen, men at vi sætter os på gulvet ved ham fra nu af.
Det gjorde ondt helt ind i maven og han haltede på den ene forben i 2-3 minutter hvorefter han løb helt normalt rundt igen. Han har været meget aktiv siden, vi har mærket på forbenet dagligt uden han overhovedet reagerer på det - og vi har sørget for at gøre det i afslappede situationer så det ikke er fordi han er optaget af alle mulige andre spændende ting omkring ham.
Der var ikke mere at se på ham efter de 2-3 minutter var gået, men i dag haltede han så i 2 minutter på selv samme forben. Vi er nu nervøse for om der er sket noget med benet - mest hans mor
Men han reagerer stadig ikke på berøring, det er ikke hævet og der er ikke noget "underligt" at mærke ift. det andet forben.
Er det mig der er en høne-hunde-mor og skal slappe lidt af og at det sagtens bare kunne være en lille ømhed nu hvor han er en MEGET aktiv hvalp?
Kh. En høne-hunde-mor med meget dårlig samvittighed!
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.367
maj 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 37
Men prøver altså lige at kontakte dr. dyr så. Kan slet ikke klare tanken om at han skal have ondt min lille guldklump.
maj 2011
mar 2011
maj 2011
Ringer til dem first thing i morgen, de er heldigvis kun 2 minutters gang væk hvis vi skal på besøg. Tror højest at han har fået en lille forstuvning - så jeg er sikker på at han nok skal klare det den lille loppe
Tusinde tak for hjælpen!
mar 2011
Er også sikker på han nok skal klare det. Han har nok fået et stød fra springet! Han skal nok bare holdes lidt i ro
maj 2011
Men det er godt der lige er lidt falck-dame gemt i dig til sådanne situationer!
Haha da du sagde at hun sov hos dig mindede det mig om at han kravlede op i sengen i nat og vi vågnede ved at han lå putttet ind til os - hvordan han kom derop er en gåde, men det gjorde han altså
Helt sikkert, må se om jeg kan holde spring-loppen lidt i ro det næste tid
mar 2011
Ja, jeg havde fået et førstehjælps kid i en pakkeleg! Men jeg kan love dig det er blevet brugt flittigt! Misha er god til at komme slemt til skade og rykke negle ud når hun er vild. Så hun har efterhånden været pakket ind mange gange, så jeg har lidt af hvert!
Nueh hvor sødt! Da jeg fik misser var jeg alene, så hun sov altså i min seng
Ja, prøv om du kan det, ved godt det er svært med en lille hvalp der vil ud og opleve noget, men bare lige i nogen dage, så tror jeg han er klar til ballade igen!
Fransk bulldog halter - hjælp!