{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Allergisk over for mider:( {{forumTopicSubject}}

For omkring 2 uger siden opdagede jeg benson havde en sår på sin ene kind, jeg rensede det og undrede mig over hvad han havde lavet.
Men sidste weekend havde han det på begge sider af hovedet samt panden, og han blev ved med at kradse i det, så afsted til dr.dyr om mandagen.

Han blevet tjekket på mave, mellem poterne, på ryggen i ørene og der var ikke rigtigt noget at se ud over alle hans sår i hovedet. Han fik lavet en skrab for at tjekke for mider, dette var der heller intet af.

Vi blev enig om at få lavet en allergi, så blodprøven blev taget og sendt afsted.

Har lige fået svar og den tester positivt for mider - alt andet var heldigvis negativt.
For at finde ud af hvilke mider skulle prøven sendes afsted igen, men hun skulle først have min tilladelse.

Hun nævnte at det kunne være det var husstøvsmider eller lagermider.
Var det lagermider ville løsningen være at fx fryse hans mad (er dette korrekt?)
Men var det husstøvsmider ville det være langt mere kompliceret, så der ville hun anbefale at få lavet en vaccine.

Så nu sidder jeg her en kedelig fredag, men en kedelig besked, og ved ikke rigtigt hvad jeg skal tænke..

Hvad med hans godbidder fx? Vil det kun være tørret kød jeg kan bruge? Eller vil jeg kunne fryse det ned og bruge det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergisk over for mider:(
Kommentér på:
Allergisk over for mider:(

Annonce