Har din hund allergi?

Har din hund allergi?

Medlemmer: 245
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
2.687 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Allergisk over for fisk??? - Allergisk over for fisk??? -

Vi er stadigvæk midt i den store udredning - dog har vi fået lagermideallergien konstateret.

R2 var været på flere forskellige slags allergivenlige foder, men uden de store resultater i længden.

Mener at de produkter han har fået har indeholdt fisk - det gør det foder & olier han får nu, så derfor tænkte jeg at det nok ikke gjorde noget, da han gaflede et lille stykke laks.

Inden for 10-15 minutter begyndte han at klø sig - tænk hvis han ikke kan tåle fisk, så har vi da fået knækket noget af denne allergikode.

Har I nogen erfaringer med allergi over for fisk?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergisk over for fisk??? -
  • #3   14. feb 2010 Det var et stykke fersk røget laks.

Vi skal til dyrlæge i morgen til 7. vaccine, så glæder mig til at få en snak med dyrlægen.

Tænk hvis jeg endelig har fundet ud af et eller andet brugbart - synes jo snart at jeg har været alle hylder rundt.

Efterfølgende kan jeg nu se, at han igen har fået nogle små buler/myggestik på ryggen.

• #7   19. feb 2010 Åh - vi har prøvet at fryse foderet ned - også selv om vores dyrlæge ikke mente det ville hjælpe og det gjorde det så heller ikke:-(

Status pt er at R2 er tilbage på allergivenligt foder og er startet op på Atopica.

Han bliver ligeledes badet 2 x om ugen - bliver smurt 2 gange om dagen under armhulerne pga af nogle små sår.

Udover akut kløe efter indtagelsen af laksen fik han også en smule øjenbetændelse i det ene øje - det er så også under behandling.

Han har fået sin 7. vacc. mod lagermider og har nu 3 vacc. tilbage i programmet, hvorefter han skal vacc. hver 4.- 8. uge.

Jo jo - der er nok at se til:-)

Og som tidligere nævnt, så skal vi videre med priktest, men skal lige have pusten smiley

Kommentér på:
Allergisk over for fisk??? -

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce