{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Pels og varme {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en dejlig cavalier King Charles spaniel, og det er den første sommer vi går i møde sammen. Jeg vil spørger om der er nogle der gør noget ved deres megen pels i forhold til varme, for den "frygter" jeg lidt, når hun allerede ved 24 grader synes af have det varmt. Min Tipsy har en fyldig pels med underuld. Det ligger mig bare fjernt, at hun skulle trimmes..Hjælp hjælp.
Vh. Trine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pels og varme
  • #1   17. maj 2013 Underuld isolerer mod både varme og kulde, så det skal man ikke fjerne!
    Lad hunden ligge i skyggen og giv den frisk vand til at drikke og babebassin til at gå rundt i. Hunde sveder via poterne og tungen.
    Gå tur tidlig morgen og sen aften.

• #2   17. maj 2013 Jeg går tur med mine hunde kl. 5 om morgenen ved denne varme og igen her sent om aftenen, da min hanhund ellers ikke kan holde varmen ud!!
    De får selvfølgelig haven i mellemtiden med vand og skygge tilgængeligt (MEGET vigtigt)... Som regel får han lige pjasket noget vand på poter/i pels for han bliver utrolig hurtig varm (sort pels) og så tilbyder jeg dem tit vand!

• #3   17. maj 2013 Når det er rigtig varmt, går vi tidligt tur om morgenen, og sen eftermiddag.
    Når vi er hjemme har hun adgang til haven hele dagen, og det er også gerne det hun er. Når varmen er på sit højeste, så får hun en tynd t-shirt på, som er vredet i koldt vand, og det fungere super godt, den holder hende kølig, og man kan straks mærke, at hun får lidt mere energi:)
    I haven står også et lille badebassin til hende, som hun kan hoppe rundt i hvis hun har lyst. Hvis hun ikke er i et rigtigt badehumør, så kan jeg finde på at bruge det til lidt nem aktivering, hvor jeg smider forskellige ting i vandet som synker lidt, og så kan hun gå og fiske det op:)
    Udover det, så får hun også gerne en "is". Jeg køber en billig flaske vand til 3kr. Og så putter jeg en masse stinke tern og bacon i, i fryseren med den til, at den er frossen. Så klipper jeg flasken op, og vupti, så er der is, og en god måde at hygge sig i varmen, og hun bliver kølet ned:)

Og så overlever hun fint sommeren:)

Kommentér på:
Pels og varme

Annonce