{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund bider!
  • #2   19. maj 2013 Hvordan bider den jer, hvis det er andre hunde ikke kan lide?


  • #3   19. maj 2013 øh nå.
    Jamen så farvel igen... Ikke en attitude som giver lyst til at hjælpe.

    PS: Du kan ikke slette folks svar


  • #4   19. maj 2013 Generelt kan du allerede i dit start indlæg gøre således du ikke får mange brugbare svar....

    Du kan ikke slette folk´s svar, men tråden kan slettes og med den "trussel" hængende , har du allerede sorteret en hel del fra, der ikke gider bruge kræfter på en tråd , der måske slettes senere.....


  • #6   19. maj 2013 Man skal ikke beder Gud og hver mand om hjælp til en hund der bider. Der finder man en adfærdsterateut og får denne ud og se på adfærden og hjælpe en med et træningsprogram, hvis problemet forventes at kunne rettes. Eller man tar hunden til dyrlæge og får den aflivet, hvis det vurderes det ikke kan rettes.



  • #7   19. maj 2013 Opdragelse, eller aflivning, hvis det er voldsomt, og ligesom Ginne siger, hvis det ikke kan rettes.. Du risikerer at politiet tager den, og så skal den sidde i hundefængsel, og så meget muligt aflives, + at I risikerer, hvis den bider en anden voldsomt, så skal I betale for at den bliver god igen



  • #8   19. maj 2013 Men du må høre dine forældre til hvad de synes i skal gøre. For det duer ikke man har en hund som bider en..
    Held med projektet. Håber i finder ud af en løsning.


  • #9   19. maj 2013 Måske du skulle tænke på om din tråd vil kunne give nogen hjælp til problemet;) du kunne med fordel starte forfra og lave en tråd hvor du forklarer hvad problemet er og hvad der sker i situationen, undlad så din dumme kommentar og der er en chance for at få brugbare råd;)

  • #10   19. maj 2013 Jeg kan se på de gamle tråde fra dig at i har haft dette problem mindst siden April 2012. Måske på tide at søge professionel hjælp eller tage konsekvensen og aflive.

  • #11   19. maj 2013 Som foreslået flere gange i 2012 - få hjælp af en prof

  • #12   19. maj 2013 Det var da en fin måde at bede om hjælp på......

  • #14   19. maj 2013 du er jo kun 13,14 år

    du,må da få dine forældre til at hjælpe og betale en hunde adfærds psykolog.

    Og,så regner jeg da med (og håber det) at du i den "næsvise" tone her på h.g, for at bede om hjælp,er UDEN din fars/mors vidne ;;;
    .
    Er du ene ansvarlig for hunden ???

    eller har du en "feed-back" fra dine forældre ??

    Og,det er jo trods alt,dem der i sidste ende skal betale for en hunde adfærds psykolog.

    held og lykkemed det hele
    hilsen
    vibeke


  • #17   19. maj 2013 En engangsbillet til dr dyr ... Hellere at du/dine forældre selv tager konsekvensen før andre gør det ... (Hvis den bider en anden person som melder det og det ender med tvunget aflivning)

  • #18   19. maj 2013 Med den attitude du fører for døren, så tror jeg sgu også jeg ville bide.

  • #20   20. maj 2013 Hvor er det synd for hunden at I åbenbart ikke er ansvaret voksent.....det er jo ikke første gang I søger råd herinde, men alligevel fortsætter problemet. Hunden er bange og usikker, derfor bider den.....angreb er nu engang det bedste forsvar. Jeg prøvede at stille et relevant spørgsmål igår, men du har ikke engang gidet svare,så hjælp jer selv og afliv hunden, når I alligevel kun gider den halvt....

Kommentér på:
Min hund bider!

Annonce