{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.024 visninger | Oprettet:

Malteser hvalpe {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har en mor der bor alene i en lejlighed, og mangler en lille ven til at fylde hverdagen med lidt selskab.
Hun er blevet helt forelsket i malteser racen, og jeg er blevet sendt på mission for at finde ud af en masse om racen, for at se om den passer godt til hende. Umiddelbart passer den perfekt, da racen er stille og rolig og ikke kræver den helt store motion hele tiden. Hun er selv en dame godt oppe i årene (60 år), bor som sagt alene, er hjemmegående førtidspensionist. Så hun har masser af tid til hunden og har ikke andet der distrahere hende voldsomt meget i hverdagene.

Jeg vil derfor høre om der er nogen der kender nogen gode opdrættere, så vi kan komme ud og se på hvalpene og se dem i virkeligheden.

OBS: hundene behøver ikke have stamtavle, så længe de bare er raske og sunde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malteser hvalpe
  • #5   21. maj 2013 "Lise-Lotte K" som hun hedder herinde, kan kun anbefales. Man skal lede længe efter et menneske som går mere op i deres opdræt end hun gør (hvis de overhoved findes). Hvalpene får stamtavle i DRU, og forældrene har FCI stamtavle.

• #6   21. maj 2013 i må meget gerne skrive navn evt hjemmeside eller nummer til nogen af dem i nævner, som i kender smiley

• #7   21. maj 2013 Jeg har sendt dig en besked smiley

• #8   21. maj 2013 Og så må det meget gerne være opdrættere på sjælland, fyn eller midtjylland. Men altså alle informationer tages imod med et smil smiley

• #9   21. maj 2013 Opdrættet jeg snakker om ligger på Fyn, nær Odense.

• #13   21. maj 2013 Ja det kunne jeg godt, har også kigget diverse steder. Men er bare bange for at en voksen hund er præget af omgivelser, i forhold til hvis man selv fik den fra hvalp og fik lov til at præge den selv og vide præcis hvordan den er opdrætter og passet og plejet og hvad den har været udsat for

• #14   21. maj 2013 Min kærestes veninde har lige hentet en fra kennel Rosenberg, og har prøvet at komme i kontakt med dem, men deres mail virker vidst ikke.

• #15   21. maj 2013 Jeg vil foreslå en voksen hund til en ældre dame, så slipper hun for bøvlet med renligheds træningen. Fx en pensioneret avlshund, de har jo mange gode år endnu. Jeg har selv købt min på 6 år fra en kennel og er bare så glad for det, den er glad og medgørlig, vant til pelsplejen og jeg slap for lømmelalderen smiley

• #17   21. maj 2013 Tror sagtens hun kan klare begge dele.. Men tænker også lidt at det må være sjovt for hende at have den fra helt lille, hvor den er fuld af energi og hun rigtig kan lege med den.. Men det går jo også an på hvilket tilbud der lige byder sig. Har spurgt hende om hvad hun selv synes..
    Men tak, det er rart at have nogen at vende det med og se andres synspunkter smiley

Og det er ikke fordi hun er gammel, bare fordi hun er 60. Hun er stadig af ungt sind og kan bevæge sig helt uden problemer smiley

• #19   21. maj 2013 Ja alder er ikke altid det mest afgørende smiley Og ret sejt at kvinder på 80 kunne klare hvalpe.

• #20   25. maj 2013 Tak Bettina for dine søde ord.

• Mette K
    Mette K Tilmeldt:
    jan 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #21   2. jan 2017 Kan I der har maltesere oplyse mig om jeres gør meget? Er faldet for denne skønne hund - men er nervøs for om dens gøen er "for meget" hvis den gør af alt og alle. Vi tænker tæve - ved ikke om hanner er værre end hunner med at dominere.

Kommentér på:
Malteser hvalpe

Annonce