{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

mudder hunde.. {{forumTopicSubject}}

Ah solen skinner (sidste weekend), det er varmt og "mor" og "storebror" Danni hiver mig med en tur i skoven..
Det er nu vældig hyggeligt, her er mere skygge, masser af græs jeg kan æde, og rulle mig i.. jeg eeeelsker at rulle mig i græs.
Mor mener jeg tilbringer mest tid med alle poter i vejret på vores ture end at gå på dem...forstår nu ikke hvad hun mener med det ?!
Hun burde prøve det, det er viiirkelig lækkert, og man dufter sååå godt bagefter.

Nåh men jeg er ikke så glad for vand og i skoven er der en del åer og en sø... Men det er så varmt nu, og trænger til at køle mig ned. mor piller snoren af og jeg spæner ned til åen..
jeg hygger mig vældigt i kanten indtil mor opdager at det IKKE er vandet jeg er i... men i mudderet..
og hun kaldte mig op, før jeg nåede at rulle mig.. mega træls!!

Vi gik dog videre, og kom hen til en bedre å, så der hoppede "storebror" Danni i og legede... jeg fik da også soppet for første gang.. han kastede jo pinde ud i vandet, og jeg MÅTTE bare have dem..
og så fandt jeg ud af at det egentlig ikke var så slemt lige at bade lidt i varmen smiley

I får lige et billede af mine dejlige poter smiley
Mor siger hun ligger video herind på min profil af hvor jeg bader lidt for første gang... jeg undskylder på forhånd, da hun altså ikke er den bedste til at holde fokus på mig..både knægten og vandet blir filmet...
Og hun siger jeg skal fokusere?!?!

god dag til jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mudder hunde..
  • #1   22. maj 2013 nej hvor ser du dejlig ud, "snuden" ja her er vi 8 der hader vand og to der elsker det....men vi to er også en lalleglad lab. og en collie....pomserne vil helst kun have vandet indenbors uden at blive våde udenpå....mudder....narjjj og regnvejr, nej tak.

    profilbillede
  • #2   22. maj 2013 Jeg hader også regn, øv så vil jeg bare ligge og lumre indendøre i stedet..
    men det var så varmt, så vandet fristede nu lige, og det var jo slet ikke så slemt endda..
    Jeg er glad for at jeg ikke har så meget pels som jer!

    og mudderet kølede også dejligt..mor var dog vist glad for at jeg vaskede dem i åen smiley

    - Lady


  • #3   22. maj 2013 Mudderbad er da så sundt - tænk din mor ikke giver dig lov smiley
    Min mor har taget et billede af mig, en dag efter vi havde været ude at gå - hun stod samtidig og mumlede noget med, at badet dagen inden havde været unødvendigt?


    profilbillede
  • #4   22. maj 2013 Ej hvor ser du lækker ud! Det passer virkelig godt til dig, og middelbar skulle da efter sigende være sundt? Forstår ikke hvad de mukker over...

  • #5   22. maj 2013 Jeg kan også være med smiley
    I efteråret var mor rigtig taknemlig for at jeg har selvrensende pels!

    Jeg elsker nemlig at fræse rundt på græsset uanset om det er smattet eller ej.
    Faktisk er det lidt sjovere når det er smattet får så glider man rundt. smiley

    I får lige et billede af mig fra efteråret af fra en gåtur.
    Jeg ved ikke hvad mor mener med at det ikke klæder mig at være spættet?
    Jeg syntes det ser vældig godt ud syntes i ikke? smiley

    - Lobo


    profilbillede
  • #6   22. maj 2013 Åh en lækker en du er Lobo. min menneskebror Danni,(5år) siger at du ligner en rigtig ulv smiley

  • #7   22. maj 2013 Jamen jeg er en lææækker ung hanhund med lidt for meget charme siger min mor smiley

    Jeg får faktisk tit at vide at jeg ligner en rigtig ulv, også pga mine bevægelser.
    Mor siger det bare er fordi alle de andre hunde er for tykke og at folk kun syntes jeg ligner en ulv fordi de ikke er vant til at se hunde der er i form.
    Vi bliver også tit stoppet på gaden hvor folk spørger ind til min race og siger at jeg er super smuk. (Hvilket jeg selvfølgelig er smiley )

    Selv syntes jeg også jeg ligner en ulv!
    Og jeg er mindst ligeså farlig!
    I hvert fald hvis mor er med smiley


  • #8   22. maj 2013 Jeg kan ikke være med i mudderbillederne, for jeg hader regnvejr! Men når jeg bliver ældre siger min mor at jeg ikke længere slipper for at komme med ud! smiley

    I det her regnvejr vil jeg meget hellere putte med mor og far, især under dynen eller helt op af dem.. Så her får i lige et billede mor tog af mig, en dag jeg havde sneget mig op på fars pude.. Far er begyndt at flytte sin pude om aftenen, han siger jeg fylder det hele, men det tror jeg ikke på, men man ligger jo bare såååå godt. smiley
    Men så putter jeg mig bare indtil mor under hendes dyne, det må jeg nemlig gerne, men hun var dog ikke helt glad i morges da jeg skyndte mig ind under dynen til hende, da jeg havde været ude med far, hun sagde jeg var våd og kold, men det er da klart når far slæber mig ud i regnen, så skal jeg da puttes og varmes. smiley

    Synes nu i andre er smarte med mudder, og de siger jo det er godt for huden, måske jeg alligevel skulle prøve en dag.


    profilbillede
  • #9   22. maj 2013 Mit lille møgsvin.... ajjjj han er næsten uskyldig for med de korte ben er det umuligt ikke at få mudder på mavsen.... og i alle frynserne...

    Han er ellers ikke en der ruller sig i mudder, men bare det at gå hvor der er pløre, koster en skylletur når vi kommer hjem....


    profilbillede
  • #10   22. maj 2013 annelise h - Hvor kan jeg følge dig i det. Hvis der er det mindste vådt, så har man en møgbeskidt lavbenet hund smiley
    Tucker bliver heldigvis mere og mere ren, jo mere tør han bliver igen.

    Ellers bare her forleden, der rendte han rundt og legede på en mark fyldt med mælkebøtter - spørg lige om jeg havde en GUL hund med hjem smiley


  • #11   22. maj 2013 Jeg skal lige sige at Cody er næsten aldrig mudret på maven og han er kun 25 cm høj.
    Han er bare så sippet så det sker yderst sjældent.

    Lobo er derimod 68 cm høj er bliver mudret på maven bare der er det mindste mudder :b


  • #12   22. maj 2013 Hi hi, ja, det er temmeligt træls. Nu er Luka ruhåret, så det drysser af, når han tørrer...

    Gul hund... det ser man ikke tit :o) Gik det af af sig selv?


  • #13   22. maj 2013 "Åhhh ja mudderbad er sundt. Og dejligt kølende efter en omgang fræs med de andre hunde i hundeskoven. Heldigvis tørrer jeg hurtigt igen og mor ryster bare på hovedet og smågriner lidt når jeg griser mig til. Hun siger at hun kan se på mig hvor meget jeg nyder det. Og så nænner hun ikke at skælde mig ud for det :-)"
    Her er mit bedste mudder-billede.


    profilbillede
  • #14   22. maj 2013 annelise h - Det forsvandt heldigvis af sig selv smiley

    Margit - Haha, så kan man da snakke om en hund der tager mudderbad, hold da op smiley Åh hvor hun nyder det.

    Tucker har forresten lavet en videoguide til hvordan man bliver så lækker, som på førviste billede 8)
    http://www.hundegalleri.dk/video/tricks_og_lege/38104-naar_tucker_gaar_i_selvsving_


  • #15   22. maj 2013 Min gamle rottweiler, som da sandelig ikke kunne tage hensyn til at marken var mudret. smiley

    profilbillede
  • #16   22. maj 2013 Ja man kan se at han bliver helt salig når han smider sig ei en vand/mudder pyt. Og så ligger han der bare. Lige så stille som hvis det havde været hjemme på gulvet. han kan også smide sig i sit badebassin og blive liggende i fem minutter når han har det varmt smiley

  • #17   22. maj 2013 Jeg kan desværre ikke vise billede, det skete for ca.40 år siden, da jeg var sammen med en tante, og vores hvid/røde cocker ude og plukke blåbær ude på heden, da Buddy tog en ordentlig rulletur.......i en blåbærbusk !! Jeg er sikker på, at jeg havde Danmarke eneste BLÅ cocker smiley Og det var slet ikke til at vaske af, det skulle slides af:)

  • #18   22. maj 2013 Lillian K det må alligevel have set ret godt ud smiley

  • #19   22. maj 2013 Victor glemmer ofte at han ikke kan lide at komme i brusebad. Og det ender det jo med når man er langhåret og godt kan li tur i al slags vejr

    profilbillede
Kommentér på:
mudder hunde..

Annonce