Tjek for smerter, hvem?? Tjek for smerter, hvem??
Hej HG
Min Corgi er lige fyldt 5 år, og jeg har de seneste ca 14 dage haft sådan en lidt urolig mavefornemmelse.
Der er ikke tydelige tegn på smerter, men små ændringer i adfærd. Hun er nogen gange lidt tung i numsen, når hun skal hoppe op. Almindelige gåture i snor, så lægger hun sig og gider ikke. Der er ikke noget, når vi så er i skoven, eller leg med bold, som hun dog ikke bliver ved med helt så længe. Virker også lidt som om, hun stopper op på en anden måde end tidligere ikke så hård opbremsning. Kan ikke umiddelbart manipulere bagben til at hun viser tydelige tegn på smerte, men jeg har jo heller ikke forstand på det.
Men min pointe er at, vi egentlig gerne vil have bekræftet eller helst afkræfte vores mavefornemelse om hun har akutte smerter, eller måske begyndende gigt. Hun er ellers en ret aktiv hund.
Er der nogen herinde, der kan anbefale en dyrlæge, massør, kiropraktor eller andet. Men speciel viden i led og muskler. Så vi kan få hende tjekket. Jeg er ikke så meget til at gå til almindelig dyrlæge, vil gerne til en ekspert.
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 865
jan 2008
jan 2008
jan 2008
Tjek for smerter, hvem??