{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.519 visninger | Oprettet:

reklamere med at man har en bluenose {{forumTopicSubject}}

Jeg var på besøg hos en veninde med hundene i lørdags og i opgangen møder vi en mand, han hilser på hundene og det er fint nok. Så siger han at han selv har en bluenose pitt bull på 4 måneder og begynder så at fortælle lidt om den... Jeg står bare helt målløs over man egentlig "tør" indrømme sådan noget, med en hund der har været ulovlig i så lang tid. Men manden siger det bare som var det dét mest normale... Han viser billeder osv og jeg får min veninde og jeg undskyldt så vi kan komme væk fra ham.

Uheldigvis ved jeg ikke hvor han bor eller noget i den dur, jeg ved bare hans forældre bor ved siden af min veninde, men der boede han vist ikke længere...

Men for pokker da, bliver helt harm over at man står sådan og reklamere med at have så piv ulovlig en hund.. Man er sgu da ikke for intelligent når man åbenlyst indrømmer sådan noget, uden at vide hvordan vi ville reagere...
JESUS. stor bøvs herfra, kan slet ikke holde de typer mennesker ud.. Det simpelthen grotesk!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reklamere med at man har en bluenose
  • #1   27. maj 2013 Der er mange tomhjernede mennesker derude..
    Prøv at tage på ferie på bornholm og se hvor mange rednose og bluenose der render rundt.
    Jeg har kun hørt ganske få sager om ulovlige hunde aflivet herovre.


  • #2   27. maj 2013 Anmeld ham.
    Du kender ikke hans adresse men den skal politiet nok finde når de ved hvor hans forældre bor


  • #3   27. maj 2013 Pyt da med at han åbenlyst fortæller at han har den. Harmen bør jo nærmere tilfalde den idiot der har avlet den. Nå ja og så selvfølgelig ejeren for at købe den.

  • #4   27. maj 2013 Ja, jeg forstår heller ikke hvorfor man indrømmer det så åbenlyst. Ved ikke om han har tænkt fordi jeg stod med hunde at jeg så var ligeglad med om folk købte ulovlige racer... Han sagde det virkelig som om det var det mest normale, vidste ikke engang hvad jeg skulle svare altså.. Min veninde bor i Ishøj, så nu kommer det ikke "bag" på mig, at høre sådan noget der. Mange af de hunde der bor der i området er ikke helt lovlige..

    Men havde godt tænkt på at anmelde det, men tænkte bare at politiet gider vel højst sandsynligt ikke gøre noget ved det når man ikke kan angive en adresse. Ved bare han sagde at han boede i Brøndby.


  • #5   27. maj 2013 Prøv da bare at melde det. Hvis du ikke gør det så er det jo helt sikkert at der intet sker smiley

  • #6   27. maj 2013 Havde jeg en ulovlig hund, tror jeg hellere ikke, at jeg ville ligge synderligt meget skjul på det.... Før i tiden. Jeg troede ikke, det var noget folk gik og havde ondt i røven over, så længe man var en ansvarlig hundejer.. Men så fandt jeg hundegalleri.dk smiley

  • #7   27. maj 2013 TF, problemet er jo at når folk pisser sådan på loven, så går det udover hundene. Det hundene der har et dødsdømt stempel på hovedet, fordi folk er uansvarlige og det har jeg ikke rigtig noget respekt for.. Var man en ansvarlig hundeejer, så havde man aldrig købt en så piv harmerende ulovlig hund smiley

  • #8   27. maj 2013 TF det har ikke så meget med anale smerter at gøre. Men hvis et samfund skal fungere så er man altså nødt til at overholde de love og regler der nu engang er. Det kan ikke hjælpe noget at man bare laver sine egne regler. Hvis alle kunne finde ud af at opføre sig fornuftigt og ansvarligt så behøvede man faktisk slet ikke så mange regler.

  • #9   27. maj 2013 Det har da ikke noget med ondt i røven at gøre.
    Folk med ulovlige hunde er sjældent særligt ansvarlige. Ofte er hunden ikke engang lovpligtig ansvars forsikret, Og meget tit aner de ikke hvordan sådan en hund skal takles. De stikker også ofte af fra gernings stedet når uheldet er ude, uden at yde hjælp eller oplyse navn og adr.
    Jeg ynder i tvivls tilfælde at lave en lille leg med mig selv som hedder "Hvad nu hvis"
    Hvad er det værste som kan ske hvis jeg gør XX og hvis jeg ikke gør XX.

    Hvad nu hvis det der fjols af en ejer ikke bruger mundkurv, Hvad nu hvis TS om et par måneder høre denne hund, eller en ukendt hund beskrevet som matcher denne hund, Har bidt en eller flere hund? Hvordan vil TS så have det med det? Vil tanken melde sig at "Dette kunne jeg have forhindret" eller vil TS være ligeglad?

    Jeg tror TS ville få en lidt grim smag i munden.

    Derfor siger jeg. Hellere en død Pit og et fjols af en ejer uden hund, end en skambidt, måske død lovlig hund og ulykkelig uskyldig ejer.


  • #10   27. maj 2013 Tænk hvis folk bare kunne skide ligeså højt og flot på andre love, som de gør på Hundeloven! Så ville jeg have en fremtidig profession som indbrudstyv smiley

    OBS: ironi anvendt


  • #11   27. maj 2013 kaj: tror du ikke det er lidt mere indbringende at lave noget dokumentfalsk, narkosalg osv?
    Jeg mener hvis man nu endelig skal skide højt og flot på lovene så kan du vel lige så godt gøre det ordentligt smiley


  • #12   27. maj 2013 Jeg synes at det er forfærdelig lov og vil aldrig være med at bidrage til den. Jeg er ligeglad med hvilken hund folk køber, så længe de går op i at få en ordentlig hund ud af det.

    Et forbud hjælper intet. Den lov er ligegyldig. Den rammer de forkerte som det så ofte gør, når regeringen får trang til at lave symptombehandling. Der vil stadig forekomme hunde overfald lige meget hvor mange racer der ville blive gjort ulovlige... Udover hvis alle blev det, mehehe.

    Og ja, der er mange uskyldige sunde hunde der ryger i svinget. Men hvis det virkelig er det der skal til for at der bliver sat fokus på det fjollede i den lov.. Så må det desværre være sådan.

    Og til resten:

    Der er vi nok så forskellige.. Jeg mener ikke en lov skal overholdes hvis den ingen mening giver og der ikke er ordentlig belæg for den. F.eks skal fartgrænser overholdes eftersom man kan sætte andres liv på spil o.l
    Men at folk køber en hund, regeringen har gjort ulovlig selvom der har været folk, der ved hvad de har med at gøre, siger det ikke er løsningen, mener jeg ikke loven skal overholdes. Og nej, det betyder ikke anarki.


  • #13   27. maj 2013 En pitt bull har været ulovlig i sindssyg lang tid..... Hvorfor ikke bare overholde den skide lov og respektere at sådan er det bare. Der er en årsag til den blev ulovlig i sin tid og nu har den været det så længe at man skulle så sandelig tro at folk ville stoppe med at købe dem..

    Man kan sgu ikke selv vælge hvilket love man vil overholde, altså det er da for mærkeligt.. Alle love må overholdes uanset om man synes det er en lorte lov eller ej....
    Jeg vil sgu da også gerne køre 200km på motorvejen og jeg synes det er en lortelov at jeg ikke må... Så jeg dropper da bare at overholde den....

    (ironi)


  • #15   27. maj 2013 Køre du 200 km/t på motorvejen kan du risikere at tage andres liv...

    Køber jeg mig en ordentlig pitpull og får den til at blive en sød basse, risikere jeg at folk bliver møsset.

    (ingen ironi)


  • #16   27. maj 2013 Jamen TF, alle de der unge dødsbillister, de mener jo heller ikke at fartgrænserne giver nogen mening, så er det vel ok at de ikke overholder den lov??

    Pædofile mener ikke at der er noget som helst i vejen med at pille ved børn, så det er vel i orden at de ikke overholder den lov.

    Voldsmænd mener jo ikke at der er noget i vejen for at tæve andre, og dermed at den lov er fuldtsændigt til grin, så det er vel i orden at de ikke overholder den??

    Og jo, hvis man ikke skal overholde en lov bare fordi man personligt ikke synes den giver mening, så ender vi netop i anarki....

    Jeg synes jo ikke der er nogen grund til at jeg ikke lige skal hente nogle æg hos min nabo, for hans høns ligger jo så mange, så at det er ulovligt, kan jeg vel være ligeglad med, eller hvad??



  • #17   27. maj 2013 Ja, jeg kunne godt regne ud at det var en værre hvepserede, men derfor kan man godt respektere andres holdninger. Så nej, skammer mig ikke.

  • #18   27. maj 2013 Du har helt ret Elisabeth. My mistake:)
    At dokument falskneri er ulovligt er der jo heller ikke noget belæg for, der er jo ikke nogen det går ud over, eller nowed smiley tror jeg vil til at praktisere det med det samme, når nu det er argumentet for ikke at overholde loven, så hvorfor vente!


  • #19   27. maj 2013 Hvordan kan man respektere andres holdninger, når det omhandler at bryde loven? Nej nu er du direkte latterlig!

  • #20   27. maj 2013 Der er faglig begrundelse for at høj fart er farligt for andre mennesker.

    Der er faglig begrundelse for at pædofile skader deres ofre.

    Ooog vold ødelægger sine ofre.


  • #21   27. maj 2013 Du og jeg kan godt blive enige om at fart grænsen giver mening TF. Vi kan blive enige om det er farligt.
    Men andre mener så sagtens de kan køre 200km i timen uden at være til fare for nogen som helst.
    For dem er DEN lov dum.

    Jeg mener ikke man kan tage en pit og pille generne ud af den med kys og kram. Jeg mener altid en pit vil være potentielt farlig for andre dyr. For mig giver forbud mod pit mening.
    Du mener godt man kan købe en pit og lave dens sind om til en der møsser andre dyr i stedet for at slås.
    For dig er DEN lov dum.

    De fleste af os har en eller flere love vi ikke kan se meningen med selvom andre godt kan. Men derfor skal man altså overholde de love alligevel.



  • #22   27. maj 2013 Det skader ikke at snakke pænt smiley

  • #23   27. maj 2013 TF; Så du synes, at det er super i orden, at når nogen så vælger at melde en ulovlig hund, at hunden skal sidde på et internat i månedsvis, fordi at nu skal sagen jo liiiiige igennem en masse med retten og sådan noget. Hunden skal racebestemmes og lignende.

    - Jeg synes IKKE det er i orden, at man vælger ikke at overholde den lov, omend den er latterlig, for det ender med at gå ud over hunden, og dét.. Det er alt andet end ansvarligt, uanset hvor sød og dejlig ens hund nu engang er.


  • #24   27. maj 2013 Jeg vil lige understrege at det ikke sømmer sig at blive personlig i et forum, og det bliver jeg normalt heller ikke, tvært imod. jeg beklager.!
    Men jeg havde med glæde fortalt dig det i virkeligheden også!
    Der er ingen undskyldning for bevidst at gå ind for lovbrud !!!


  • #26   27. maj 2013 Der er bare ingen argumenter for at det skulle være i orden at køre 200 km/t.

    Det er rigtig nok at vi bliver nødt til at overholde nogle love for at det hele render rundt.. Men er der ingen grund til loven udover symptombehandling, mener jeg ikke det er min pligt som borger at makke ret. Ligesom de lavede knivloven... Den hjalp nada, men rigtig mange blev straffet for den selvom de ikke var målet...


  • #27   27. maj 2013 Nej, jeg synes ikke det er i orden. Jeg synes da, det er synd for den hund.

    Derfor kunne jeg ikke finde på at melde en hundeejer der virkede til at være fornuftig nok.. Var personen derimod uansvarlig, kunne jeg godt finde på det... Men så er det da ligemeget hvilken race hunden var.



  • #28   27. maj 2013 Jeg tror Danmark ville være et bedre sted at bo, såfremt folk yndede at overholde loven smiley

  • #29   27. maj 2013 Jeg kunne heller ikke finde på et melde nogen for blot at eje en hund af ulovlig race, men det nytter jo ikke noget, hvis personen ved siden af mig kunne finde på det. Det er ligegyldigt, for hunden bliver meldt uanset hvad. Opdaget på en gåtur. Der er så mange, der har brændt nallerne ved at gøre det der, og så bliver hunden revet fra hus og hjem, og det er altså synd.

    Derfor skal den lov overholdes, får det ender med at gå ud over hunden.


  • #30   27. maj 2013 Syndes du selv, at en person som gladeligt fortæller til vildt fremmede mennesker, at han ejer en hund der har været ulovlig i 22 år, lyder særligt fornuftig?

  • #31   27. maj 2013 Calle: hvis hun siger nej til det ville hun jo ifølge hendes første indlæg ikke være særlig fornuftig, og hun er stædig så selvfølgelig får du ikke et nej! smiley

  • #32   27. maj 2013 Han overholder sikkert heller ikke så mange andre love som han synes er besværlige...F. eks. fartbegrænsninger....Nogen gange kan jeg blive lidt misundelig på alle de mange som lever rigtig godt endda uden at overholde div. love..

  • #33   27. maj 2013 Alexandoria:

    Ja, jeg kan godt se at det intet hjælper, når der bare er en anden der gør det i stedet.. Og at det er hunden der bliver straffet for det. Men derfor kan jeg ikke se man skulle overholde den lov. Kan ikke se hvordan loven skulle blive ændret hvis de får held med at få muskelhunde ud af DK. Så får de jo nemlig ret i at der ingen bid er fra muskelhunde.

    Calle:

    Det kan jeg ikke lige svare på udfra det. Jeg ville sige at han lød ufornuftig hvis han ikke havde styr på sin hund, og så gik og fortalte det.. For så er der rimelig stor chance for at han bliver meldt.


  • #34   27. maj 2013 Nej, jeg er ikke stædig... Jeg er altså bare uenig smiley

  • #35   27. maj 2013 TF; Så må man gøre noget for at få ændret den, for jo mere folk bryder den, jo flere hunde går det ud over.

  • #36   27. maj 2013 Jesus på en shetlandspony altså!!!

    Mod tåber kæmper selv Guderne forgæves!!


  • #37   27. maj 2013 Tak Alexandoria, det er så sandt!

  • #38   27. maj 2013 Det er jo nærmest overlagt dyremishandling, at man bliver ved med at bryde den lov.
    Eller i hvert fald stor risiko for, at det bliver det, når (ja, det er kun et spørgsmål om tid) at hunden bliver taget.
    Politiet er jo ligeglade med, hvor godt det internat hundene kommer på, er.


  • #39   27. maj 2013 Det er så der jeg mener, at der kommer mere fokus på den - ved at bryde loven. At der kommer fokus på, at det forfærdeligt at sunde hunde skal aflives.

  • #40   27. maj 2013 Det gør der alligevel. Det hjælper bare ikke, at folk anskaffer sig flere af de hunde.
    Der er allerede fokus på det. Og der er mange der protesterer mod den lov, prøver at finde alternativer osv.
    Dét skal nok komme frem, bare vent.


  • #41   27. maj 2013 Kaj:

    Ej seriøst, jeg håber ikke at du snakker sådan til folk, som du er uenige med i den virkelige verden.

    Det er altså ikke noget personligt mod jer at jeg er uenig. Så lad vær at gøre det personligt mod mig.

    Jeg er hverken en tåbe, skal skamme mig eller har tåbelige holdninger fordi jeg ikke ejer jeres. Så træk lige vejret.


  • #42   27. maj 2013 Der kommer kun mere fokus på at de mennesker der bryder loven er inkompetente, og intet andet! Altså styrkes lovgrundlaget!

  • #43   27. maj 2013 Alexandoria :

    Det må vi da håbe smiley


  • #44   27. maj 2013 Ja, det håber jeg også. Har bare ondt af de hunde, der skal lide i mellemtiden.

  • #45   27. maj 2013 Din holdning er præcis den samme som alle lovbrydere har, loven gælder ikke for mig fordi at den er dum!
    Jeg taler ikke pænt til folk der bryder loven i virkeligheden nej, og heller ikke til folk der taler for at bryde loven! Så hvorfor skulle jeg gøre det her? Loven er jo på min side!
    Normalt er det fint at folk har forskellige holdninger til en hvis grad, men det er ganske simpelt uacceptabelt at besidde din på det her punkt!


  • #46   27. maj 2013 Normalt taler jeg i grunden slet ikke til den type mennesker, så tror jeg vil sætte mig tungt på fingrene.
    God mandag folkens smiley


  • #47   27. maj 2013 efter min mening er det sådanne tumper som den pågældende 'brian', der er med til at sørge for at hundeloven overhovedet er der.. og er den direkte medvirkende årsag til at politikerne bliver bekræftet i at den bør være der.. og måske endda osse strammet.

    Hvorfor er det lige at det er ok at få nulhjernede båtnakker skal have lov til at ødelægge det for en hel masse andre?
    Så længe man ikke stopper disse båtnakker, så tror jeg seriøst at man er naiv hvis man tror at hundeloven omkring listehunde bliver fjernet eller lempet!


  • #49   27. maj 2013 Kaj:

    Godt så smiley



  • #50   27. maj 2013 7 mega pixel: Tak fordi du lige fik formuleret mine tanker.
    Helt enig!:)


  • #52   27. maj 2013 jeg er bare SÅ træt af at fokus er på selve hundeloven, og ikke på de ualmindeligt store tumper som er årsagen til at hundeloven er der.
    Det nytter jo for filan ikke noget at symptombehandle ved at brokke over hundeloven - nej, man skal fjerne roden, og det er altså de her brian'er.

    ... hvis man bare kunne eksportere dem til sverige eller nåwet....


  • #54   27. maj 2013 7 mega pixel:

    Jamen så burde de jo også udelukkende holde sig til at tage sig af båtnakker, der ikke kan finde ud af det. Det er jo netop symtombehandling at lave en generel lov der rammer alle og ikke virker optimalt.

    Vil folk gerne have en potensforlænger får de det, lovlig eller ej. Ellers får de en lovlig muskuløs race, også er der en ny race til forbudslisten. Så jo, jeg synes godt der kan være fokus på selve hundeloven, når den ikke rammer hvor den skal.


  • #56   27. maj 2013 Jeg vil ikke overholde en lov KUN for at overholde den, fordi den er der.

    Det gør ikke engang politikerne.
    De har bare den fordel, at de kan ændre en lov, når det er opdaget, at de har overtrådt den.


  • #57   27. maj 2013 TF citat "Derfor kunne jeg ikke finde på at melde en hundeejer der virkede til at være fornuftig nok.."

    Hvor fornuftig kan man kalde en mand der køber en ulovlig hund? En pitt som har været ulovlig siden 1991!
    Nej det kan man altså ikke kalde "fornuftigt"!

    I øvrigt fuldstændig enig med 7 mega pixel, som siger det noget pænere end jeg ville have gjort!


  • #58   27. maj 2013 TF
    Men nu ER loven her altså, og så må vi forholde os til den. Og IMHO er det naivt at tro at man som båtnakke kan bryde den gang på gang, og så fatter politikerne nok at den er gal og ændrer loven....


  • #59   27. maj 2013 Hvor er du dejligt velformuleret "7 Mega Pixel" og du siger det så rigtigt....

  • #60   27. maj 2013 Madam min: At han køber en ulovlig hund synes jeg nødvendigvis ikke er ufornuftig, da jeg ikke mener det er en lov der skal overholdes i alle tilfælde.

    7 mega pixel: Jeg tror hellere ikke at båtnakkerne tænker at loven bliver lavet om, hvis de køber sig en hund de ikke kan styre.

    Det er ikke båtnakkerne, jeg forsvarer.


  • #61   27. maj 2013 Jeg er da lidt overrasket over hvor mange der findes, der aldrig bryder loven.

    Har I aldrig gået overfor rødt?


  • #64   27. maj 2013 Mike: Ja, der var billeder af ham med den i armene, det var tydeligt at se det var en pitt og det var en lille hvalp. Han havde en del billeder af den hvor han var på billederne med den i armene, sofaen og mens de lå ude på græsset..

    Så er ret så sikker på at han havde den..


  • #67   27. maj 2013 Ved det ikke helt..... Har lige siddet og læst alle svarene herinde og er meget i tvivl om hvorvidt jeg skal melde det eller ej.. Et eller andet sted vil jeg gerne fordi når han er så dum at han står og reklamere med det, jamen så tror jeg ikke han tager sine forhåndsregler eller er særlig ansvarlig.. Men et andet sted så har jeg sgu ondt af den hvalp der skal lade livet pga en idiot.... smiley



  • #68   27. maj 2013 Fokus på ordentlig avl i stedet, mental tests, oplysning, whatever. Forbud er ikke vejen frem ... Men okay, det giver vel en form for tryghed at der bliver lavet komplet udrydning i de slemme hunde. Jeg tror at der kunne findes en billigere, nemmere, mere human løsning hvis politikerne ikke havde så travlt med at lægge ro på folket.



  • #70   27. maj 2013 Jeg er enig.. Jeg er dog realistisk nok til at vide at hunden skal nok blive anmeldt på et eller andet tidspunkt.. Men som Calle's mor skriver, så vil jeg også have det meget skidt hvis hunden en dag bider nogen eller en anden hund..

    Jeg tænker udfra at han reklamere med at have sådan en ulovlig hund, så tror jeg ikke at han overhovedet er kompetent nok til at eje sådan en hund.. Fik alligevel talt med ham i 10 minutters tid og han virkede ikke særlig bekendt med div. hunderacer.


  • #71   27. maj 2013 en ting er at hunden er pivulovlig men manden er vel ikke spedalsk af den grund smiley tænker på kommentaren :" jeg får min veninde og jeg undskyldt så vi kan komme væk fra ham." Kunne ikke helt lade være med at smile lidt af jer..

    Forstår godt hvad du vil med indlægget dog og jo dagens Danmark vælter sig i tomhjernede individer. smiley stakkels hund hvis den kommer til at betale den dyreste pris. smiley


  • #72   27. maj 2013 Jeg vil osse have en potensforlænger - køber mig sgu en Pitbull og lader den gå løs uden mundkurv i min have, hvor hegnet ikke er så højt.
    Den vil blive opflasket på kærlighed, godbidder, klikker, klap og kærlige ord. Så er den jo slet ikke farlig....

    Nogen, der har en til salg?????

    ( i tilfælde af at der ikke er nogen, der kan "læse mellem linierne", så er det den dybeste sarkasme, jeg bruger her.)


  • #73   27. maj 2013 Sarah: grunden til jeg fik os undskyldt er ikke hans valg af race smiley men nærmere fordi han var ekstremt nærgående og spurgte ind til private ting som var lidt ubehageligt... Men det følte jeg ikke lige var nødvendigt at skrive her, da det jo omhandler hunden smiley

  • #74   27. maj 2013 Alex: aha så forsår jeg jer bedre. Troede bare det var sådan et møde hvor man klapper en hund og snakker lidt om vovser og så er det det:)

  • #75   27. maj 2013 Ja, det kunne godt lyde sådan.. Gad bare ikke lige skrive det hele ned, for det ville måske fjerne fokus fra hvad det egentlig handlede om... Men vi mødte ham i opgangen på vej ind af døren, er rimelig åben for at tale med folk, så længe de ikke bliver for meget og det blev han hurtigt. Ville aldrig undskylde os blot pga hans valg af race eller fordi han var dum nok til at sige det smiley

  • #76   27. maj 2013 TF - det er en sjov sammenligning du laver omkring at gå overfor rødt... kan du henvise til debatter hvor folk opponerer imod at man ikke må krydse vejen når den røde mand lyser?

    Altså skal du endelig sammenligne med noget, så find dog et eller andet hvor mange mennesker mener at reglen/loven er dum - det går jeg ikke ud fra at flertallet mener om at gå over for rødt... eller bowle ned af midterstriben på motorvejen.. eller andet sund fornuft.


  • #77   27. maj 2013 Eksemplet blev taget fordi det er en holdning jeg oplever og fordi det ikke er en handling der giver stemplet "farlig lovbryder". Folk jeg har snakket med/ser på gaden, går tit overfor rødt.... Når der ingen biler er vel og mærke!
    Jeg skulle vist have gjort det mere præcist.
    Eksemplet er taget pga. at jeg kender mange, der synes at det er fjollet, at det er ulovligt at gå overfor rødt selvom der ingen biler er, og man selv er i stand til at orientere sig.

    Den egentlige pointe med eksemplet var, udover overstående, også at folk har givet som argument herinde, at alle er lige for loven og at den ikke kan gradbøjes. Det er de færreste der kan pudse glorien mht. at have gjort noget ulovligt, som det nu er at gå overfor rødt.

    Giver min pointe mening nu? smiley

    Lige for at undgå sjove misforståelser: Jeg synes trafiklys er udmærket, og noget man skal rette sig efter for at være på den sikre side. Men jeg mener ikke det skal være ulovligt at man engang imellem tænker selv:"Der er ingen biler = ingen fare= jeg går over for rødt".


  • #78   27. maj 2013 hvis jeg var gået over for rødt (det gør jeg så ikke) og var blevet snuppet af politiet. Eller nogen havde taget et billede og sendt til politiet. Så havde jeg fået en straf og den havde jeg ædt. Uden at pive.

    Nøjagtig ligesom tumper med ulovlige hunde må.


  • #79   27. maj 2013 Det var ikke meningen, at det nu skulle handle om trafiklys, men det var et eksempel på at de færreste kan gøre sig fri for at have gjort noget ulovligt velvidende om at det var ulovligt. Dette giver ikke mening samtidig med, at man SKAL overholde ALLE love!

  • #80   27. maj 2013 stadigvæk - bryder man loven, så må man tage sin straf uden at pive.. if you do the crime, you do the time.. og lige den del synes jeg at speciel de her båtnakker ikke har forstået.

  • #81   27. maj 2013 nu har jeg ikke læst hele tråden , men melder i også nogen hvis de kører for stærkt? og ville bare melde det "fordi så kan han lære det" eller fordi i mener det er direkte farligt den hund lever?

  • #82   27. maj 2013 t f

    ja,der en "skøn" hvepserede" du der har fingerne i.
    Nå,det må du selv om,så får du jo tiden til at,gå med at svare på div.indlæg

    Hvordan filen kan du se om en ejer af en listehund,er en klog og velovervejet liste hunde ejer,som nøjagtig ved,hvad han/hun har "mellem hænderne".

    ja,lad os få noget anarki(jeg keder mig).

    gider ikke betale skat,mega stor dum lov.og betale den lovpligtige hundeskat,ud til højre med den

    .Jeg vil fremover gå over for rødt/grønt/gult.Og jeg vil blive skidesur hvis jeg bliver kørt ned,eller får en åndsvag bøde,fordi jeg ikke overholder lys skiftet,dum,dum lov

    .Og,samle hundelorte op,aldrig i livet,en lort er jo en naturlig ting.Så,må folk bare sætte sig et andet sted i parken,med madpakken.

    Og,så er det da helt i orden,(selvom det er forbudt),at vi hundeejere i morges var "hunderædde",for 2 styk.scooteres med høj fart kørte lige igennem hundeflokken,og grint højt,da de kørte forbi.
    Jo,det var sjovt,rent anarki,vi kedede os ikke i det øjeblik
    .Gider heller ikke betale hundeskat,min mops gør ikke noget "ulovigt",udover at skide i parken,så hundeskatten dropper jeg.

    Og,så må vi lovlige og "kedelige" hundeejere,huske at tage pænt imod de halvskaldede fyre med deres søøøde og heeelt ufarlige listehunde,for som der ALTID bliver sagt,OG DET ER SÅ DRÆBENDE kedsommeligt at høre på,at de er så rare mod børn,og familien,de elsker at kysse nøsse.

    Og,så vil jeg strunte i ejendomsretten.
    ,Jeg vil bryde ind i ejerforeningens kælderrum,min nabo er medlem af bestyrelsen,og bare hente alle de øl og sodavand,som altid rundhåndet bliver delt ud,til fælles arrangmenter.Men jeg vil have en øl nu.

    Så,ja jeg vil også have rent anarki,så bliver det hele mere spændende

    hip hip hurra

    vibeke "for anarkisme" ,,


  • #83   27. maj 2013 Hej anarkist. Tak fordi du gider at give mig noget at lave. Much love.

    Jeg gider ærlig talt ikke komme med noget ordentlig svar på din smøre. For hold nu fast den viser jo bare min holdning, på en sjov sarkastisk måde - øh..... Jeg har skåret nogenlunde ud i pap (længere oppe i tråden) hvad jeg mener med at omgå loven, og understregede også at jeg ikke mente anarki. Men ja, man bestemmer jo selv hvordan man tolker indlæg.



  • #84   27. maj 2013 7 meg pixel..... if you do the crime, you do the time .. enig .. meeen lige i den situation her er det så ikke mere ...if you do the crime, the dog do the time.....?

  • #85   27. maj 2013 tf

    passer mig glimrende,du ikke gider kommenterer på min "smøre".

    Det bad jeg dig faktisk heller ikke om at gøre.

    , kan du have det godt

    vibeke




  • #86   28. maj 2013 I lige måde, du smiley

  • #87   28. maj 2013 Caroline j - og derved er vi tilbage i kategorien båtnakke, for hvilken ansvarlig hundeejer vil udsætte sin hund for den risiko.

  • #88   28. maj 2013 har aldrig sagt han var ansvarlig , sætter bare spørgmålstegn ved hvorvidt vi lever i et samfund hvor man går og melder folk for alt hvad man kan komme i nærheden af ? man melder ikke folk man lige ser kører uden sele eller snakke i mobil mens de kører... hvis man gjorde det kunne man jo nærmest ikke lave andet...

Kommentér på:
reklamere med at man har en bluenose

Annonce