{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

At blive pisset på (bogstaveligt talt) {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Var ude og gå med de to skønne tøser på min profil, sammen med den bedre halvdel. Vi kommer gående, da jeg hører et barn råbe, fint fint, jeg vender mig om og kigger, ser en hund komme slentrende, og råber til min bedre halvdel, om at tage Maggie på armen, da hun er lidt speciel omkring andre hunde.
Der står jeg så med Coco, og tager den fremmede hund i halsbåndet,da den kommer, jeg venter da det er børnene der kommer først, og ejer (den voksne) kommer slentrende 50 m længere tilbage.
Jeg får at vide jeg skal slippe hunden, så de kan gå, det gør jeg så, det første hunden gør, er at vende sig om, lette ben, og pisse på mig.
Jeg blev edersplintrende rasende, og skubbede hunden væk, han ikke så meget som sagde nej til hunden. Jeg spurgte ham om han overhovedet så at hans hund pissede på mig, i det samme er hunden ovre ved den bedre halvdel og Maggie. Siger til ham han skal tage snor på den hund, hvis han ikke har styr på den. Han kommer med alverdens undskyldninger, og udenomssnak. Han kunne IKKE kalde den til sig. Jeg blev pænt sur, han blev sur, og vi gik hver til sit..
Det er en hund, der blev angrebet af, en anden hanhund, begge uden snor på, for nogle få uger siden. Hvilket får mig til at tænke over, om han overhovedet har så meget styr på den hund, som han reklamere for.
Nå, men jeg går ihvertfald 200 m udenom næste gang jeg ser den hund. Blev sku rasende.
Øv altså smiley
Skulle bare lige af med frustrationerne!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At blive pisset på (bogstaveligt talt)
  • #2   11. mar 2017 Jeg luftede engang mine søsters hunde på en mark. Satte mig på hug for at tage nogle løbe billeder af deres tæve. Indtil jeg bliver varm ned af siden.så stod deres hanhund og lettede ben op ad mig.. Jeg var ret muggen og vores tur sluttede der. Men løse hunde er et helvedesild, specielt hvis man har en der ikke kan med andre hunde.

  • #3   11. mar 2017 AG
    Blev ikke sur på hunden, skubbede den stille og roligt væk, det var ejeren jeg blev rasende på.

    B-B
    Kan kun give dig ret...


  • #5   11. mar 2017 Den kan jeg da stikke......... smiley
    Da jeg var lille havde vi 2 collier, en han og en hun.
    Min storesøster og jeg lå på gulvet og legede med hundene og jeg lå under hanhunden og kælede ham på siderne med begge arme da han pissede direkte ned i min åbne mund smiley
    Fy for sgu da også....jeg tudbrølede og gik direkte ud i brusekabinen.... smiley


  • #7   11. mar 2017 hvis der ikke er større problemer i verden, så fred være med det smiley

    Ingen blev bidt, ingen led overlast, bortset fra lidt tis på bukserne.. smiley


  • #9   11. mar 2017 For nogle år siden fandt jeg og nogle venner en hund uden ejer, vi skyndte os hjem til mig for at få en snor (vi havde hunden med), pludselig vælger den at lette ben på den ene af vennerne.
    Det var lidt komisk men der var det så heller ikke ejerens skyld som sådan, hunden blev hurtigt hentet og ejeren var meget glad for at vi fandt den.


  • #11   11. mar 2017 Var for nogle år siden inde i en foder forretning, hvor min mor stod og snakkede med ekspedienten, mens ekspedientens hund var løs i butikken, som altid. jeg spørger så min mor ad, midt i hendes samtale, om hun ikke føler sig lidt varm om benet. Min mor kigger ned, og opdager at ekspedientens hund stod og strintede op ad hende. som undskyldning fik hun gratis godbidder med hjem til klunte. Min mor grinte bare af situationen smiley

  • #12   11. mar 2017 Jeg kan godt forstå, at du blev sur, men når man tænker over, hvorfor hunden gjorde det, så lyder det som en form for afstresning/overspringshandling, fordi du holdte den fast, og så vidste den måske ikke lige hvad den skulle stille op.
    Det ser jeg i hvert fald hos enkle hunde på træningspladsen, og min egen, der pisser når hun er usikker/stresset. (dog ikke på mennesker)


  • #13   11. mar 2017 Simone f
    Jeg havde sluppet da den lettede ben op af mig, så tror nu ikke det var det.

    Til i andre
    Det var under alle omstændigheder en meget ubehagelig ejer, som ikke var interesseret i, hverken at undskylde eller på anden måde, kalde sin hund til sig.
    Det var et meget ubehageligt møde.
    Jeg mener bestemt ikke det var hundens skyld, for det var det ikke, blev bare rasende på den meget LIGEGLADE ejer, der kom slentrende efter sin hund 50 meter bagude...


  • #23   12. mar 2017 Jeg er nu også ret enig med TS.
    Jeg har prøvet det tre gange, at en hanhund er kommet hen og har lettet ben opad mig, og jeg bliver lige vred/sur/splitragende tosset (om man vil) hver gang. Ikke pga. hundens handling, men fordi at jeg hver gang er blevet mødt af en ejer, som nærmest ser det som en joke! Og ja, så kan man sgu godt få det lidt som Vark siger, skal vi se hvor sjovt det er, når det er dig selv, det går ud over?

    Ville jeg være blevet mødt af en ejer, som forsøgte at stoppe hunden, eller irettesætte hunden, eller som minimum bare kunne fatte at undskylde for sådan en sær adfærd, så nej, så ville jeg ikke være blevet (nær) så vred. Men første gang var ejeren ligeglad, anden gang var ejeren ved at knække sammen af grin, og sidste gang virkede ejer som om, vedkommende tænkte, det kunne ignoreres væk. Og ja, det pisser mig faktisk af, at man som hanhundeejer ikke kan tage det ansvar på sig, og bare i det mindste virke en smule som om, man bekymrer sig om andre mennesker. Og ja, jeg kunne da bare gå hjem og vaske mit tøj, men 1) jeg føler at mit tøj ville skulle kogevaskes 20gange, før jeg kunne have det på igen, og det tåler det sjovt nok ikke og 2) kan jeg "bare" vaske mine sko så stanken forsvinder fra dem også? Nej, det kan man sjovt nok ikke... Derudover så er det fandme ikke særlig fedt at skulle afbryde en dejlig gåtur for at vade hele vejen hjem med vådt tøj, som lugter!

    Så jo, det kan jeg virkelig godt forstå, man bliver muggen og frustreret over. Og ift. hvad der er ok at hidse sig op over eller ej, så jo, jeg har da absolut større problemer i mit liv, men i øjeblikket var dét problem naturligvis mit største, og derfor reagerer man. Sådan fungerer mennesker.


  • #24   12. mar 2017 I henhold til hundeloven skal hunden være i snor med minder det er i en hundeskov. Og da hunden pissede på dig har han vist iikke helt styr på den.
    Jeg har selv en hund som jeg har 100% styr på men derfor har han snor på hvor gang vi går på offentlig vej.


  • #26   12. mar 2017 Ja der står jo så at den skal være i følge med en person der har fuld herredømme over den.

  • #28   14. mar 2017 Nej med mindre man ikke kan finde ud af at sytrre hunden.

  • #30   15. mar 2017 Det er måske bare mig, men jeg tænker at det meste af irritationen ikke bunder i tid ingen, men i ejerens mangel på reaktion.
    Altså et simpelt "det må du sgu undskylde",det koster jo gratis.


  • #32   15. mar 2017 Aj man kommer sgu ikke til at pisse op af folk sådan 'hov, jeg så slet ikke at du stod der' - så er det godt nok en mongolhund.

Kommentér på:
At blive pisset på (bogstaveligt talt)

Annonce