822 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Min hund har kattehoste? Min hund har kattehoste?
Nogen har kender til sygdommen kattehoste hos hunde? Min har været på penicillin i nogle dage, men han hoster stadig og skal til dyrelæge med ham på mandag igen. Men nogle der ved om det stadig smittet når han har været på penicillin? Liam vil gerne snart ud og lege med andre hunde igen
0 synes godt om
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 60 Svar: 663
apr 2013
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 19
apr 2013
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 19
apr 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 15
.. Jeg har aldrig hørt om kattehoste, hvorimod kennelhoste er ret almindeligt
apr 2013
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 14 Svar: 464
Har det selv lige nu på 4. uge med en tæve. Det er højst ulideligt om natten. Har samlet afføringsprøver ind og venter på svar fra dyrlægen om det er andet end kennelhoste.
Min tæve er som hun plejer, hugger ALT slags mad i sig. Drikker, spiser og har det helt fint. Men hoster når hun er MEGET aktiv - hvilket hun heldigvis ikke er så tit, og om natten er det så til gengæld rigtig træls.
Hun får Noskapin og ganske almindelig hostesaft og det hjælper på det.
Jeg ville dog få undersøgt for alt og udelukke alt andet end kennelhoste. Er det "kun" kennelhoste så kan det stå på i uger, men med mindre hunden er en hvalp eller sygelig så kommer de selv over det.
Jeg har fået taget røntgen af lunger og luftrør hos min tæve, da hun er en lille race så vi var sikre på der ikke var luftrørskolaps, men alt var som det skulle være der. Faktisk pænere end jeg havde regnet med.
Når de hoster lyder de som en søløve!
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.791
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Min hund har kattehoste?