Lille hund søges til gåture med usikker hund {{forumTopicSubject}}
Vi har overtaget en pekingeser på 4 år og det har ikke været uden vanskeligheder..
Hun havde aldrig prøvet at gå i snor, men det går bare super godt nu og hun elsker hendes gåture. Problemet er bare, at hun er ret bange for fremmede mennesker og hunde. Det er blevet lidt bedre, men jeg synes ikke rigtigt der er nogen udvikling længere..
Jeg ved, at hun på et tidspunkt er blevet overfaldet af en anden hund, så der er årsagen nok, ligesom hun ikke er vandt til at bo inde i byen, hvor der er mange flere mennesker og hunde..
Vi mødte en anden pekingeser for nogle uger siden og ham blev hun glad for at se, men det er også den eneste gang. Hun har boet sammen med pekingesere før vi overtog hende..
Herhjemme er hun glad, nysgerrig og nogle gange også lidt for fræk. Katten er hun ligeglad med, men jagter ham nu gerne lidt hvis han løber i haven eller prøver at stjæle hendes mad..
Derfor søger jeg nogen i Nørresundby/Aalborg med en lille rolig hund med masser af selvtillid, der kunne have tid og lyst til at gå tur med Dolly og mig en gang imellem?
Jeg håber, at det kan give hende lidt selvtillid.
Jeg har bil og køre gerne for det..
jan 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 56
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 991
jan 2009
Jeg har lavet en aftale med en chihuahua, der lyder til at matche Dolly. Hun er nemlig vokset op med pekingesere og chihuahua, så jeg tror det er en god start. Bliver det en succes vil jeg gerne mødes med jer om lidt tid, så Dolly kan møde endnu en sød hund..
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 991
jan 2009
Christina, det lyder godt, men er nok lige en stor nok mundfuld for Dolly her i første omgang
Lille hund søges til gåture med usikker hund