804 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hun ryster sig meget Hun ryster sig meget

Hej HG!
Min tæve er begyndt at ryste sig, og klø sig i hoved (ligesom hvis hun har noget i øret). Det gør hun omkring 2-7 gange om dagen. (det har stået på i ca 2 uger nu) Før hun begyndte at klø på sit hoved, kløede hun sig rigtig meget i det hele taget… Er der nogle der har prøvet det, eller noget lignede?
p.s. hun har ikke lopper.

Jeg har også et andet spørgsmål: min hund spiser også meget græs, og når vi går tur eller leger med bold, stopper hun altid op og spiser græs.. hvorfor? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun ryster sig meget
  • #2   15. jun 2013 det skal prøves, tak smiley

• #3   16. jun 2013 Du bør ikke stikke noget i ørerne på hunden uden kyndig vejledning fra en dyrlæge. Det kan skade mere end det gavner.

• #5   16. jun 2013 Hunde skal have renset ører jævnligt. Man kan sagtens gøre det selv. Ren bomuldsklud med ørernes på. Aldrig vat, da det efterlader fnuller.

• #6   16. jun 2013 Husk at have allergi i baghovedet.. Alt det du beskriver der gør vores hund også, og han er allergisk over for husstøvmider, lagermider og lopper. Hans allergi kommer også til udtryk som kløende og meget beskidte øre som er startende øreinfektion som vi så selv har lært at holde nede nu hvor han er i behandling for hans allergi, dette gør vi ved at bruge noget ørerens der hedder otoclean men det hjælper kun hvis man tager det så snart man observere et lille ryst på hovedet eller kløen i øret, venter man længere er bliver det infektion og kræver behandling gennem dyrlægen. Derudover får Bertil også engang i mellem infektion i poten hvilket viser sig ved at han slikker på poterne. Bertil kløer sig også rigtig meget her om sommeren for der æder han græs og mælkebøtter som var han en hest, og dette får hans allergi tilbat blusse op. Om vinteren er der ikke ret mange symptomer..

• #7   16. jun 2013 En hund SKAL da ikke have renset ører. Jeg har aldrig renset ører på mine hunde, medmindre dyrlægen har sagt det, eller hvis jeg kan se, der sidder lidt skidt. Det er slet ikke noget fast. Vil også påstå, at hunde ikke har godt af at få renset ører i tide og utide.

• #8   16. jun 2013 Nej jeg vil heller ikke mene en sund og rask hund skal have renset øre i tide og utide. Men det skal den når den har allergi, det er skam i samråd med dyrlægen det er foregået. Det er også det der får mig til at sige de skal have allergi i baghovedet, da infektioner i øre og poter kan være tegn/symptomer på allergi

Kommentér på:
Hun ryster sig meget

Annonce