{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

KD
KD
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.547

Fair Dog på Roskilde dyreskue (de ulovlige racer) {{forumTopicSubject}}

Nu der lige er en tråd igang omkring de ulovlige racer kom jeg i tanke om at Fair dog havde en stand på Roskilde dyreskue.

De havde sådan en plakat hængende, med overskriften: "Kan du se forskel" og så var der en masse billeder af forskellige racer.

Jeg tror at formålet med plakaten var at det var svært at se om det var en muskelhund eller ej og derfor sammenlignede en ulovlig race med en lovlig race som lignede den meget.

MEN! Jeg synes der var hunde på som på ingen måde nærmede sig en ulovlig race og blev godt forvirret da jeg fik studeret plakaten nærmere.
Ude i siden stod så racenavnene, men når man kiggede på et billede som man fandt i fx række 6, kolonne 3 (et eller andet) så passede racen SLET ikke! (Nej jeg er ikke raceekspert, men er ret sikker på at racenavnet ikke passede på billedet). Prøvede at bytte rundt for måske mente de at det var den anden vej der var hhv. rækken og kolonnen end jeg gjorde, men det gav stadig ingen mening.

Jeg opgav og tænkte det nok var mig der var for dum til at forstå systemet og formålet med plakaten.

Men nu jeg kommer i tanke om den igen ville jeg lige høre om andre faldt over den plakat og måske lurede mønsteret?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fair Dog på Roskilde dyreskue (de ulovlige racer)
Kommentér på:
Fair Dog på Roskilde dyreskue (de ulovlige racer)

Annonce