{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ulve
  • #1   25. jun 2013 Nej da jeg syntes den skal holdes i snor!

Skørt spørgsmål;) det er jo ligesom ikke noget man kan lave om på, ulven går frit hvor det passer den;)

• #3   25. jun 2013 jov men kan skyde dem men jeg synes bare ikke at de skal have lov til at gå og dræbe små børn som bare vil en tur i skoven. og synes heller ikke det er det bedste at bo lige op af en skov. og så hvis der kommer ulve smiley

• #4   25. jun 2013 Ja, jeg synes ulve skal have lov til at være her i Danmark. De er her allerede, og har nok været her i længere tid end vi ved af det. De er en vigtig del for det naturlige eco-system, og kan bidrage med en masse. Landmænd og andre mennesker i den duer, skal bare lære at sikre deres dyr ordentligt, så ulvene ikke så nemt kan komme til dem. Det går ganske fint i Tyskland.

• #5   25. jun 2013 Marie&Albert: Tag lige og lån et par bøger på biblioteket omkring ulven, i stedet for at lytte til alle de åndssvage skrøner. Vi er i år 2013. Folk burde være blevet klogere. Men åbenbart ikke.

• #6   25. jun 2013 synes jeg nomalt bare ikke lige ulve smiley

• #8   25. jun 2013 Jeg kunne forstå hvis det var bjørne eller løver. Men det her er ulve, og de har ikke mennesker på menukortet som mange går og tror. Bjørne der imod er en helt anden kaliber.

• #10   25. jun 2013 Jeg vil lige dele denne i anledningen:
    Tankevækkende fakta:
    1.5mio mennesker dør hvert år, som følge af myggestik.
    60.000 mennesker dør hvert år, som følge af slangebid.
    40.000 mennesker dør hvert år, som følge af hundebid.
    800 mennesker dør hvert år, som følge af skorpionstik.
    500 mennesker dør hvert år, som følge af saltvandskrokodille angreb.
    200 mennesker dør hvert år, efter nærkontakt med elefanter.
    100 mennesker dør hvert år, efter flodheste angreb.
    60 mennesker dør hvert år, efter at være blevet sparket af kvæg.
    30 mennesker dør hvert år, som følge af løve angreb.
    10 mennesker dør hvert år, som følge af haj angreb.
    "kilde: Illustreret Videnskab: TOP 10 over verdens farligste dyr".

Og her hjemme er vi bange for et par ulve og hajer, uagtet at hunde faktisk ligger som nummer 3 på listen!!!

• #12   25. jun 2013 Måske ikke lige over alt, men i skove og sådan synes jeg da de skal være velkomne smiley

• #14   25. jun 2013 Jeg synes ikke det er noget vi skal bestemme. Hvis ulve af sig selv "beslutter" sig for at bosætte sig her, så er det sådan det må være - det har vel ligeså meget ret til at være her som vi har. Så må vi jo sørge for at indrette os så det giver så få problemer som muligt smiley

• #15   25. jun 2013 PS: TS er 13 år...

Det er jo sådan set ret enkelt: Ulven er fredet, så den må sådan set færdes som den vil og må ikke skydes. Så hvis man er bekymret for sin sikkerhed, må man sætte ulvesikkert hegn op. Det er vilkårene og det kan man godt finde ud af andre steder i verden smiley
    For øvrigt er ulvene mere bange for os end vi er for dem, så man har ikke så meget at frygte. Vi har sommerhus i et område i Sverige, hvor der findes ulve (indvandret igennem de seneste par år) og vi har altså endnu ikke set så meget som skyggen af dem.

• #16   25. jun 2013 Jeg mener alle ulve i Danmark skal være i indhegnede reservater, hvis vi absolut skal have de rovdyr gående frit. Danmark har slet ikke de store arealer til rådighed, som ulve trives bedst i.

• knud M
    knud M Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 5
    #17   25. jun 2013 Pomtoy - tilhænger af ytringsfriheden: Enig

Vi har desværre ikke de skov arealer som de har i Eks. Sverige Finland og Tyskland hvor de trives bedst, og ødegårde. For ulve er ligesom mange andre vildt dyr bange for mennesker.

• #18   25. jun 2013 Jeg er selv af den holdning at jeg synes ulven skal have lov til at være her hvis den kan trives her, men jeg tvivler på at den bliver særlig længe, for jeg tror ikke på at vi har de tilstande herhjemme som ulvene kan trives under.

Når det så er sagt så er ''Illustreret Videnskab'' altså ikke en kilde man skal stole alt for meget på, for meget af det de skriver er sandheder med modifikationer - for at sige det mildt.

• #19   25. jun 2013 Enig Michael H. Jægerne må også gå på kompromis. De ejer jo ikke naturen, selvom de nogle gange tror at de gør.

• #20   25. jun 2013 Det tror jeg også de vil, altså udvandre, hvis de ikke kan lide det her.

• #21   25. jun 2013 Jægerne behøver ikke at lide under det. Ulvene lever jo fint af bøndernes dyr

• #22   25. jun 2013 Nej det synes jeg ikke. Med alle de får m.m. vi har gående på marker synes jeg ikke vi har plads til dem.
    I Sverige må der kun være 150/300 (kan ikke helt huske tallet) da de ikke har plads til mere. Og DK er ikke særlig stor i forhold til Sverige, så synes det fortælle ret godt hvad vi kan have gående her smiley

Kommentér på:
ulve

Annonce