{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

nu har jeg så prøvet det med... avl... {{forumTopicSubject}}

Aktså jeg må indrømme jeg snart har mødt min del a "mærkelige" mennesker men li frem og banke på min dør kl 21,00 bar for at spørge om min hund (Cito) ikke har lyst til at parre en anden cocker... Der self. var i løbetid li nu og ja det sku faktisk gerne ske i morgen...

stod helt blank og imens jeg prøvede at lade være med at smile sagde jeg NEJ cito skal ikke parre din cocker spaniel. sagde god aften og lukkede døren..

Hva fanden sker der..? Hvad får i ellers jeres aften til at gå med..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu har jeg så prøvet det med... avl...
  • #3   26. jun 2013 amen Krumme.. det da dumt ikk at si ja til... tænk på alle de penge du ku tjene...

der er en mulighed for ironi:)

Inden jeg lukkede døren fortalte hun nemlig os at vi nemt ku sælge hvalpene for min. 9000 kr... overvejede om jeg sku prøve at forklare hende hvad det egentlig betyder at få hvalpe både tid og økonomisk men regnede ikke med der er var noget at "nå" ind til så opgav på forhånd.. smiley

• #5   26. jun 2013 amen jeg kan slet ikk ta sådan folk som hende her seriøs..

Hvis cito nogen sinde skal bære hans gener videre skal han tjekkes i hoved og røv og skal være virkelig noget ud over det sædvanlige..!
    Så tænker argh... der er sku rigelig hunde ude i den store verden..

• #6   26. jun 2013 Ja folk er tossede
    Jeg blev stoppet nede i byen sidste år da magoo (langhåret chi) var ca 10 mdr
    Af en mand der virkelig gerne ville have at magoo skulle parre hans hund, en langhåret gravhund, fordi de helt sikkert kunne få nogle søde hvalpe
    Øhh nej det skal han så ikke

• #7   26. jun 2013 Jeg blev stoppet af en med en stor pomeranian tæve en dag. Nej de skulle da lave hvalpe. Jeg svarer pænt, at louie er for stor og har dårlige knæ. Så siger damen gudjøssemig at hendes da også har dårlige knæ, men det er ligemeget. Der er jo penge i sådan nogle hvalpe. Jojojo

• #8   26. jun 2013 Så skulle I prøve at have en tæve smiley
    Hvad der ikke kommer af tilbud fra "sultne" hanhundeejere...

Efterhånden blev standartsvaret " den er steriliseret"... For så var den ligesom lukket der

• #9   26. jun 2013 Jeg har så aligevel aldrig oplevet at nogen har banket på min dør og spurgt.. Lidt frækt, og jeg ville også være noget paf.

En dag i dyrlægens venteværelse kom et par og spurgte til Zantos... de havde set ham gennem vinduet da vi ventede på det blev vores tur smiley

Han skulle have taget HD og AA røntgen den dag, så jeg svarede at det kom an på resultatet, og at deres tæve også skulle være avlsgodkendt.
    De bestilte tid til røntgen mens jeg var der smiley

men jeg hørte aldrig mere...

• #10   26. jun 2013 Jeg er blevet stoppet på gaden en dag jeg var ude at gå i byen med Charlie. En dame var kørt forbi os og stoppede lidt henne ad vejen. Hun synes Charlie havde SÅ flot en lys farve. Ja og så måtte han jo være halvt samojede halvt golden med alt det pels. LIGE den farve hun kunne tænke sig at få sin golden/lab tæve parret med. Tænk bare hvilke pragtfulde hvalpe det kunne give. Hendes tæve kunne gå uden snor og Charlie havde en fin farve. Hvad mere kunne man snart ønske sig.
    Men ak og ve. Charlie skulle IKKE være far.

• #11   26. jun 2013 Ja, ja, men det lyder da som om det trods alt er jeres hanhunde, der får tilbudene.

Jeg er blevet stoppet på gaden engang for mange år siden med en af mine pyr tæver af en dame, der spurgte om min kuvasz han ikke kunne parre hendes kuvasz tæve.

• #12   26. jun 2013 Jeg kom engang i samme stald som en, der også havde hund. Min var noget schæfer/(muligvis)whippet-rundskørsel - altså rene gæt. Hendes var labrador/golden. Hun mente også at det var ærgerligt at min var kastreret. Nåh, siger jeg, hvorfor? Jo, for ellers kunne de jo lave hvalpe.... A ha.... Nej....

Tjalfe er også kastreret. Der er flere grunde til at han ikke skulle bruges og det var ikke pga. ikke-avl at han blev kastreret. Men nu er jeg da også sikker på at der ikke sker ups'ere smiley

Kommentér på:
nu har jeg så prøvet det med... avl...

Annonce