906 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kleiner Münsterländer :-) Kleiner Münsterländer :-)

Ja der må være nogle herinde der kan fortælle mig lidt om kleiner münsterländeren? smiley

Min far har før haft racen og brugt den til jagt, desværre måtte den aflives for nogle år siden pga. kræft.

Men jeg kunne nu godt tænke mig at hører jeres erfaringer om racen. Sådan personligheds mæssigt og sådan, en ting er hvad man læser på nettet en anden ting er hvad andre siger. smiley

Jeg kan ikke rigtig finde noget om sygdomme hos hunden, kan i måske hjælpe mig lidt med det også? smiley

Jeg spørger da jeg overvejer om det skal være den race jeg skal have næste gang, men intet er sikkert på nogle punkter. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kleiner Münsterländer :-)
  • #1   2. jul 2013 Den er en udpræget jagthund og vil ikke egne sig udelukkende som familiehund. Den er aktiv og kræver masser aktivering og en pæn del motion for at trives. Dækkes disse behov er det en dejlig samarbejdsvilling og kvik hund,der er glad for at være sammen med mennesker......

• #2   3. jul 2013 Tak. smiley

• #3   3. jul 2013 Mine forældre har en og jo jeg kan godt lide hende men lige hende her en er en mands hund... Hun lystre kun mine forældre hvis det man ber hende om ikke lige passer hende!

Og så gør hun helt sindsygt!

Ja en sød hund men også virkelig belastende!

Men kender ikke som sådan noget til racen så kan være det bare er molli der er underlig og irriterende;)

• #4   3. jul 2013 Den min far havde engang var dejlig rolig, mindes ikke han gøede meget, dog var han fjender med katte, men det var noget min far havde lært ham. smiley

Dog brugte min far ham også til jagt dengang, ved ikke om det har gjort ham så stille, jeg var 7 år eller sådan noget og han var min bedsteven. smiley

Kommentér på:
Kleiner Münsterländer :-)

Annonce