958 visninger
|
Oprettet:
Dårlig, efter vaccination {{forumTopicSubject}}
Min lille nye baby, Bonzo (chihuahua hvalp) på lige knap 12 uger, har lige været til dyrelægen idag, for at blive chippet, og vaccineret, samt ormekur..
Kan det passe han bliver meget sløj og dårlig af dette?
Nu så jeg ikke hvor dyrelægen stak ham, med vaccinen, men han piver, hvis jeg rører ved han ben, eller når jeg flytter på ham.
Han er utrolig pyldret, men skyldes det ikke ømhed efter stikkende?
Er ret nervøs for min lille bandit, han plejer jo at lege og spille tosset, men lige nu der er han bare pivet, og ligger og putter?
Nogen der kan give mig lidt hjælp
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 60 Svar: 657
Og hold self. øje med om han spiser, drikker og laver stort og småt (:
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 4 Emner: 2 Svar: 8
Jamen det kan jo også være han bare piver fordi han vil have ro, og ikke mere nusseri og pilleri, efter den store omgang idag. Og måske er han bare øm generet efter chipning og 2 vacciner
jan 2012
han drikker og spiser fint, og han har været ude i haven og tisse og lave stort, så er ikke nervøs for disse ting
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 60 Svar: 657
jan 2012
Ville dog lige høre nogen ad, da jeg stortset ikke har oplevet det med nogen af mine andre chi'er. Så blev da lidt nervøs for min lille basse.
Tak for hjælpen
jul 2011
Følger: 13 Emner: 58 Svar: 259
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Forresten ville jeg lige høre om hvorfor du selv skulle stå for chip? Er det en hvalp du selv har opdrættet?
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 986
Efter natten var hun bandit igen ;-)..
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 4 Emner: 3 Svar: 249
jan 2012
Og da vi så kom derop, der var han bare lige kærligheden ved første blik.. Han bed i mine bukser, og ville op hele tiden. Opdrætter ville ikke af med ham, da hun ville beholde ham selv. Han havde tid til chip og alt ved deres dyrlæge, men jeg spurgte om jeg evt. måtte købe ham, og det ville hun så tænke lidt over.. Da vi så skulle til at kører kom hun ud, og sagde hun godt ville sælge ham alligevel, men om jeg ville vente de dage med at hente ham til han var chippet.. og så kom hun selv med forslaget om, at hvis jeg nu tog ham med, med det samme.. Kunne jeg selv sørge for dyrelæge, og så slog hun 500 af i prisen..
- Det skal lige siges vi kørte 150m, derop og 150 hjem, så for mit vedkomne var det kun dejlig hun ikke ville have mig til at køre en gang til
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Det er jo bare lovpligtigt at chippe hvalpen inden overdragelse - ville bare oplyse om det hvis du ikke vidste det til en anden gang
jan 2012
Dårlig, efter vaccination