{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Dårlig, efter vaccination {{forumTopicSubject}}

Min lille nye baby, Bonzo (chihuahua hvalp) på lige knap 12 uger, har lige været til dyrelægen idag, for at blive chippet, og vaccineret, samt ormekur..

Kan det passe han bliver meget sløj og dårlig af dette?

Nu så jeg ikke hvor dyrelægen stak ham, med vaccinen, men han piver, hvis jeg rører ved han ben, eller når jeg flytter på ham.
Han er utrolig pyldret, men skyldes det ikke ømhed efter stikkende?

Er ret nervøs for min lille bandit, han plejer jo at lege og spille tosset, men lige nu der er han bare pivet, og ligger og putter?

Nogen der kan give mig lidt hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig, efter vaccination
  • #2   2. jul 2013 Jeg ville give det til 24 timer efter vaccinationen, hvis han ikke er blevet bedre der så tag ind til dyrlægen og få ham tjekket igen (:

Og hold self. øje med om han spiser, drikker og laver stort og småt (:

• #3   2. jul 2013 Det gør bare så ondt i mit kære dyrehjerte at han er så skidt smiley Får helt dårlig samvitighed..

Jamen det kan jo også være han bare piver fordi han vil have ro, og ikke mere nusseri og pilleri, efter den store omgang idag. Og måske er han bare øm generet efter chipning og 2 vacciner smiley

• #4   2. jul 2013 Ja.. Det vil jeg også, håber han bliver bedre!

han drikker og spiser fint, og han har været ude i haven og tisse og lave stort, så er ikke nervøs for disse ting smiley

• #5   2. jul 2013 Hvis det er i orden og han bare er lidt sløj så vent og se til imorgen, lad din kære vaps sove smiley

• #6   2. jul 2013 ja, det vil jeg prøve..

Ville dog lige høre nogen ad, da jeg stortset ikke har oplevet det med nogen af mine andre chi'er. Så blev da lidt nervøs for min lille basse.

Tak for hjælpen smiley

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 13 Emner: 58 Svar: 259
    #7   3. jul 2013 jeg har lige været udsat for det samme, med en af mine voksne hunde, hun peb ca 48 timer efter vacc når man løftede hende op, så var hun "normal" igen

• #8   3. jul 2013 Det er normalt at nogen hunde reagerer sådan smiley

Forresten ville jeg lige høre om hvorfor du selv skulle stå for chip? Er det en hvalp du selv har opdrættet? smiley

• #9   3. jul 2013 Vores blev stukket i torsdags. Hun kastede op om aftenen og var meget træt..
    Efter natten var hun bandit igen ;-)..

• #10   3. jul 2013 Jeg har også lige været igennem en hvalpevaccination som gav opkast og sløjhed. Det har jeg aldrig været ude for før. Måske er vaccinerne blevet ændret lidt efter de nye sygdomsudbrud

• #11   3. jul 2013 Det var ikke meningen jeg skulle have flere hunde lige nu, jeg skulle køre en veninde op for at hente hendes lille vovse.

Og da vi så kom derop, der var han bare lige kærligheden ved første blik.. Han bed i mine bukser, og ville op hele tiden. Opdrætter ville ikke af med ham, da hun ville beholde ham selv. Han havde tid til chip og alt ved deres dyrlæge, men jeg spurgte om jeg evt. måtte købe ham, og det ville hun så tænke lidt over.. Da vi så skulle til at kører kom hun ud, og sagde hun godt ville sælge ham alligevel, men om jeg ville vente de dage med at hente ham til han var chippet.. og så kom hun selv med forslaget om, at hvis jeg nu tog ham med, med det samme.. Kunne jeg selv sørge for dyrelæge, og så slog hun 500 af i prisen..
    - Det skal lige siges vi kørte 150m, derop og 150 hjem, så for mit vedkomne var det kun dejlig hun ikke ville have mig til at køre en gang til smiley

• #12   3. jul 2013 Ja okay smiley
    Det er jo bare lovpligtigt at chippe hvalpen inden overdragelse - ville bare oplyse om det hvis du ikke vidste det til en anden gang smiley

• #13   3. jul 2013 det ved jeg godt smiley

Kommentér på:
Dårlig, efter vaccination

Annonce