{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.574 visninger | Oprettet:

Hund dårlig efter vaccination akut!! {{forumTopicSubject}}

Jeg søger gode råd for at få fred i nat
Min hund blev vaccineret i dag kl 14.30 af en dyrlæge der alligevel vaccinere min hest. Min mor var der ude da jeg var på arbejde. Den knurre og gør lidt af ham så han vælger stikke den i ryggen.
Min mor køre så hjemme fra 16.30 hvor den har det ok, lidt træt men ikke utilpas. Min far kommer hjem 16.45 og åbner døren hun bliver så glad og løber to skridt til ham ligger sig på ryggen og skriger meget. Jeg kommer hjem kl 17.30 og forventer jo en glad hun, vi har ikke set hinanden 13 timer fordi min mor har passet hende. Hun tager lang tid om og rejse sig og nærmest kravler mod mig og piver lidt men hun kommer op på mine knæ og ligger hovedet i min arm.
Hun ryster rigtig meget
Hun vil ikke gå og vi gik fra mine forældre til mig , 200 meter så ville hun ind i buksen på toilet, men begynder sidde der og skrige.

Dyrlægen siger det normalt og så længe hun ikke kaster op skal jeg ikke være bange.
Normalt lugter hun aldrig af hund, men i dag skulle man tro jeg havde 100 boende hvordan kan det være?
Er der intet der kan få min lille pus til og få det bedre, vand drikker hun ikke og dyrlægen sagde ingen mad når hun var så dårlig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund dårlig efter vaccination akut!!
Kommentér på:
Hund dårlig efter vaccination akut!!

Annonce