{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

hvad fejler han ? {{forumTopicSubject}}

Jeg afventer lige pt svar fra dyrlægen på nogen blodprøver taget igår af min chihuahua Enzo.
der skulle være svar idag til middag, men de er stadig ikke kommet for jeg kørte lige derud og tjekkede. og jeg er ved at gå ud af mit gode skind fo hvad mit lille pus fejler.

her forleden da da vi kom hjem efter han havde været alene i ca 5 timer kunne/ville han pludselig ikke gå op og ned af træpper, hoppe op i sofaen, selv hoppe trinnet op til haven osv. og han virkede bare mut.

når han er alene er der lukket af så han kun er i køkken/stue så altså ingen træpper eller anden han kan komme til skade ved.

men her forleden dag stod han pludselig helt stille og skød ryggen helt op lige som en kat, men et helt tomt blik, hvor efter han ruller om på siden, med et blik der kan få en hver hundeejer til at tude, for havde det virkelig ikke godt, men efter et par minutter var han fik igen. han reagerer ikke når man trykker osv så det virkede ikke som om det var ryggen.

var så til dyrlægen med ham hvor jeg forklarede det hele, og han tjekkede for feber, og så havde han 39 i feber smiley og som dyrlægen sagde, feber og ondt i ryggen hænger ikke sammen så han mente ikke det var det. han var faktisk helt blank for hvad det kunne være, er der nogen af jer der har et bud ??

jeg er godt nok bekymret som aldrig før.. !

han spiser fint og igår hos dr. dyr fik han en sprøjte smertestillende så han var flyvende hele dagen igår, og helt sig selv igen..

men hvad er det mon ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad fejler han ?
  • #2   3. jul 2013 En hund har ikke feber, når dn hr 39 grader, det er ikke som os:) find en anden dyrlæge, der ved så basale ting og få han røngtenfotograferet. Det lyder som ryggen, men en betændt analkirtel kan vist også gøre at hunden skyder ryg....

  • #3   3. jul 2013 Hmm jeg tænkte ondt i maven og han derfor har krummet sig sammen ved at skyde ryggen op, men det hænger ikke sammen med at smertestillende virker.

    Stakkels lille pus. Håber dr. dyr finder ud af hvad der er galt med ham


  • #4   3. jul 2013 Hvis den smertestillende sprøjte har haft en virkning, er det jo fordi han har smerter- går ud fra at der er blevet taget røntgenbilleder af bla ryg og lænd.
    Hvad ville dyrlægen kigge efter i blodprøven ?
    Hvis det er infektion man kigger efter, kan det ses på en blodprøve efter 20 minutter.


  • #5   3. jul 2013 Lotte - 39 kan godt være feber da hundens normale temp er 38-39

  • #6   3. jul 2013 Ondt i maven, så skyder de nemlig ryg!!!

  • #7   3. jul 2013 Han tog nogen specielle blodprøver som skulle vise en del mere end dem de normalt laver hvor de kan se svar hurtigt... plejer heller ikke at komme af med 1600 bare for blodprøver så de må være specielle. Nej dyrlægen har ikke indstillet til røntgen endnu, men det bliver nok det næste.

    Sprøjten skulle virke i 1 døgn men han er stadig sig selv og er glad osv så han har ikke fået tilbagefald..

    Er godt nok spændt på hvad det er.. han er nemlig også spættet i huden inde i ørene.. der er så mange små ting smiley


Kommentér på:
hvad fejler han ?

Annonce