948 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
choko drops til hunde choko drops til hunde
måske et dumt spørgsmål, men har købt sådan godbider idag til mine hunde da jeg åbene den lugtede det virkelig af mækle chokolade, samt kunne læse bag på at der er kakao i, og ja skulle self osse lige smage og det smager af chokolade xD
nu til mit spørgsmål, er jeg forkert på den, men hunde kan da ikke tåla kakao kan de? gik ud fra det ikke var rigtig chokolade siden det er til hunde men efter at have læst bag på kom jeg i tvil..
0 synes godt om
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.163
Er det for os ejeres egen tilfredsstillelses skyld eller for hunden?
sorry, måtte lige lukke det ud.. (o;
hvis det er til hunde, tror jeg ikke du skal være bekymret over det..
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 566
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 159 Svar: 1.576
mar 2009
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.930
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.998
Lia gider dog ikke at spise dem.
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 753
Hvorfor springer piger altid over og køber godbidder i stedet for selv at lave dem? Det er endda billigere og sundere.
Godbidder er jo en slags tørkost og det er elendigt at træne på, der må vand til, og de får dem tit galt i halsen hvis de bruges som belønning, hvilket stopper træningen.
mar 2009
Og det er edderdutme noget af en udtalelse at komme med. Hvad baserer du den på?
feb 2010
Dem der har mand og et par børn, de kunne der i mod godt finde ud af det med godbidderne.
Det er det jeg har oplevet. Intet videnskabeligt eller andet, bare virkeligheden der hvor jeg var.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.199
Det behøver ikke hverken at være rester fra maden eller tørre købegodbidder, selvom der nu findes mange gode bløde købetræningsgodbidder. Men jeg foretrækker nu at have forskellige typer træningsgodbidder, alt efter hvor stor ydelsen er......
De der chokodrops har jeg godt nok aldrig investeret i, men hunden kan sagtens tåle dem, da kakaoindholdet i lys chokolade i det hele taget er så lavt, at det sjældent udgør nogen fare.
feb 2010
Jeg køber en pose frikadeller, men i starten altid wienerpølse skåret på langs 4 gange, der er længe nok til en træningstime. Og altid lige kogt i mikroovnen, så kunne man også have dem i munden i forbindelse med kontaktøvelser, uden at risikere noget af verdens farligste bakterie, pølsebakterien. (der godt nok er uhyre sjælden)
Frikadellerne har vi altid i fryseren, de kan også spises af mennesker, slet ikke så dårlige.
choko drops til hunde