948 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

choko drops til hunde choko drops til hunde

måske et dumt spørgsmål, men har købt sådan godbider idag til mine hunde da jeg åbene den lugtede det virkelig af mækle chokolade, samt kunne læse bag på at der er kakao i, og ja skulle self osse lige smage og det smager af chokolade xD

nu til mit spørgsmål, er jeg forkert på den, men hunde kan da ikke tåla kakao kan de? gik ud fra det ikke var rigtig chokolade siden det er til hunde men efter at have læst bag på kom jeg i tvil..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  choko drops til hunde
  • #1   13. jul 2013 Kan undre mig til stadighed over alt det skrammel der sælges som godbidder.. chokodrops, og med mintsmag og hvad har vi.
    Er det for os ejeres egen tilfredsstillelses skyld eller for hunden?
    sorry, måtte lige lukke det ud.. (o;
    hvis det er til hunde, tror jeg ikke du skal være bekymret over det..

• #2   13. jul 2013 Et gæt herfra er, at de har fjernet stoffet theobromin. smiley

• #3   13. jul 2013 grizzly: troede det var kakao de ikke kunne tåle men så går jeg ud fra jeg rolig kan give dem nogen hehe

• #4   13. jul 2013 Theobromin findes i kakao og chokolade, men hvis der står, at det er til hunde, så sker der formodentlig ikke noget. Nu skal der også rimelig voldsomme mængder chokolade til, førend der sker noget, særligt når det er store hunde. Og her snakker vi mørk chokolade.

• #5   13. jul 2013 Da jeg var lille (og uvidende smiley ) brugte jeg dem til naboens gravhund, han elskede dem! Så de er bestemt ikke giftige for hunde, men om de ligefrem er sunde... Idk..:)

• #6   13. jul 2013 Hvis det er hundechokolade, så skulle det være sikkert nok at give dem - og ja, det lugter nøjagtig ligesom mælkechokolade - jeg har dog aldrig smagt på dem selv. smiley

Lia gider dog ikke at spise dem.

• #7   13. jul 2013 Hvorfor giver du dem ikke bare rester af maden, en kotelet skåret i små tern, lægges i køleren et par dage så de er godt tørre og hårde, de er gode at gå med i lommen på hundevesten,
    Hvorfor springer piger altid over og køber godbidder i stedet for selv at lave dem? Det er endda billigere og sundere.
    Godbidder er jo en slags tørkost og det er elendigt at træne på, der må vand til, og de får dem tit galt i halsen hvis de bruges som belønning, hvilket stopper træningen.

• #8   13. jul 2013 Allan R - TS er, udfra profiloplysninger, ikke en pige...
    Og det er edderdutme noget af en udtalelse at komme med. Hvad baserer du den på?

• #9   14. jul 2013 Da jeg trænede hunde kom pigerne altid med de forp..... købe godbidder, selv om jeg sagde det skulle være den eller den fødevare, men jeg kan da godt se at hvis man lever af pizza og fastfood, så er der ikke noget til hundetræningen.
    Dem der har mand og et par børn, de kunne der i mod godt finde ud af det med godbidderne.
    Det er det jeg har oplevet. Intet videnskabeligt eller andet, bare virkeligheden der hvor jeg var.

• #10   14. jul 2013 En af de nemmeste godbidder er ganske almindelige KØBEkyllingetern, der tørres lidt. Eller en almindelig ufarvet pølse skåret i små stykker, også gerne tørret lidt. Så kan de sagtens gå i lommen eller godbidstasken.

Det behøver ikke hverken at være rester fra maden eller tørre købegodbidder, selvom der nu findes mange gode bløde købetræningsgodbidder. Men jeg foretrækker nu at have forskellige typer træningsgodbidder, alt efter hvor stor ydelsen er......

De der chokodrops har jeg godt nok aldrig investeret i, men hunden kan sagtens tåle dem, da kakaoindholdet i lys chokolade i det hele taget er så lavt, at det sjældent udgør nogen fare.

• #12   14. jul 2013 Præcis Pia!
    Jeg køber en pose frikadeller, men i starten altid wienerpølse skåret på langs 4 gange, der er længe nok til en træningstime. Og altid lige kogt i mikroovnen, så kunne man også have dem i munden i forbindelse med kontaktøvelser, uden at risikere noget af verdens farligste bakterie, pølsebakterien. (der godt nok er uhyre sjælden)
    Frikadellerne har vi altid i fryseren, de kan også spises af mennesker, slet ikke så dårlige.

Kommentér på:
choko drops til hunde

Annonce